غول بانکی آلمانی Commerzbank برای مجوز کریپتو درخواست می دهد

سخنگوی Commerzbank به رسانه های محلی تأیید کرد که در اوایل سال جاری برای اولین بار برای یک بانک بزرگ در آلمان برای مجوز با BaFin درخواست داده است.

یکی از بزرگترین مؤسسات بانکی در آلمان تأیید کرده است که در اوایل سال جاری برای مجوز کریپتو محلی درخواست داده است و این اولین باری است که یک بانک بزرگ به سمت ارزهای دیجیتال در این کشور حرکت می کند.

سخنگوی Commerzbank تایید شده به رسانه محلی Börsen-Zeitung در 14 آوریل که “برای مجوز نگهداری ارز دیجیتال در سه ماهه اول سال 2022 درخواست داد.” در صورت تایید، مجاز به ارائه خدمات مبادله همراه با نگهداری و حفاظت از دارایی های ارز دیجیتال خواهد بود.

Commerzbank به بیش از 18 میلیون مشتری و بیش از 70000 مشتری سازمانی خدمات ارائه می دهد و طبق گزارش ها، ارائه ارز دیجیتال پایگاه مشتریان نهادی آن را هدف قرار خواهد داد.

از 1 ژانویه 2020، هر کسب و کاری که مایل به ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در آلمان است، ابتدا باید از سازمان نظارت مالی فدرال که به نام BaFin نیز شناخته می شود، مجوز بگیرد.

در حال حاضر تنها چهار شرکت تأییدیه دارند، اما BaFin بیان می‌کند که بیش از 25 درخواست در انتظار شرکت‌هایی دارد که مایل به راه‌اندازی کسب‌وکارهای نگهبانی کریپتو هستند.

کوین بیس آلمان اولین شرکتی بود که در ژوئن 2021 توسط رگولاتور تأیید شد و شرکت فناوری مالی Upvest مستقر در برلین اخیراً برای مجوز در ماه مارس تأیید شد.

مربوط: «بیایید اروپایی بسازیم که در آن Web3 بتواند شکوفا شود:» شرکت‌های کریپتو نامه‌ای سرگشاده به تنظیم‌کنندگان اتحادیه اروپا امضا می‌کنند.

Commerzbank شاهد مشارکت در پروژه های بلاک چین بوده است تا سال 2018، و انجام شد برخی از اولین معاملات در یک پلتفرم وام‌دهی امنیتی با فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) با سایر بانک‌های بزرگ در سال بعد.

اخیراً، در آگوست 2021 شرکت وارد شراکتی شد بازارهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را توسعه دهید برای طبقات دارایی موجود مانند هنر و املاک و مستغلات.

آلمان الف را معرفی کرد مجموعه ای از اصلاحات، مقررات و تصویب بیشتر فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال در سال 2021

سرمایه گذاران آلمانی نیز مشتاق پذیرش ارز دیجیتال هستند. آ گزارش ماه مارس توسط Kucoin فاش شد 44 درصد از آلمانی‌ها «انگیزه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دارند و 37 درصد از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال آلمانی بیش از یک سال است که ارزهای دیجیتال را معامله می‌کنند».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس