Fantom (FTM) پس از اینکه دیروز به پایین ترین حد خود رسید، با رالی 5 درصدی در بیش از 24 ساعت پس از بازگشت به بازار بازگشت. معیارهای روی زنجیره به روند صعودی اشاره دارد. با این حال، همچنان به خریداران توصیه می شود که بیشتر محتاط باشند.

  • FTM در 24 ساعت گذشته 5 درصد افزایش یافت
  • معیارهای زنجیره ای فانتوم حکایت از حرکت صعودی دارد
  • FTM فشار فروش قوی را تجربه می کند

گاوهای FTM همچنان در تلاش هستند تا از مقاومت عبور کنند. بدیهی است که حرکت نزولی در دو هفته گذشته نشان می دهد که بازه زمانی پایین تر به طور کلی نزولی است.

Fantom Down از اوت

با قضاوت بر اساس نمودار 12 ساعته، به نظر می رسد که FTM به سمت پایین حرکت می کند که از آگوست زمانی که Fantom به زیر 0.38 دلار رسید و منطقه مقاومت 0.33 دلار و حمایت مهم را در 0.286 دلار دوباره آزمایش کرد، در حال پیشرفت است.

بازه زمانی بالاتری نیز در نمودارها از 0.31 تا 0.53 دلار مشاهده شد. قابل ذکر است که محدوده 0.412 دلار همانگونه که از ماه می دیده شده است، سطح مقاومت و حمایت بوده است.

Chart: TradingView.com

نمودار دو ساعته برای FTM نشان می دهد که ممکن است محدوده دیگری تشکیل شود. یکی توانست به محدوده 0.242 دلار تا 0.217 برسد.

مطابق با CoinMarketCapقیمت FTM تا زمان نگارش این مقاله 5.41 درصد کاهش یافته یا در 0.2221 دلار معامله می شود.

در حالی که احتمال نقض وجود دارد، موقعیت FTM آن را برای یک روند نزولی قرار می دهد، به خصوص با افزایش فرصت های فروش.

FTM RSI در 64، اشاره به یک حرکت صعودی

شاخص قدرت نسبی کریپتو که در 64 به اوج رسید، حرکت صعودی آشکاری را نشان می‌دهد که OBV به سمتی حرکت می‌کند، همانطور که در هفته گذشته مشاهده شد. با در نظر گرفتن این موضوع، حتی با بازگشت FTM از پایین ترین سطح خود، هم قیمت و هم OBV در این مرحله اشاره ای به شکست ندارند.

منطقه مقاومت که در ماه سپتامبر به عنوان پشتوانه اصلی عمل کرد، می‌تواند طی چند ساعت آینده دوباره گام‌های مهمی بردارد.

در حالی که خرید FTM یک شاهکار وسوسه انگیز است، تنها زمانی مزیت خواهد بود که تحت شرایط خاصی مانند بازار صعودی این کار را انجام دهید. با این حال، فانتوم برای یک برد بلند مدت تیراندازی نمی کند و در واقع حتی به سمت یک روند نزولی بلندمدت متمایل است.

یک شورت کم ریسک ممکن است در محدوده 0.244 دلار ظاهر شود. یک جلسه ساعتی که بالای 0 دلار بسته می شود. منطقه 251 حرکت نزولی را باطل می کند. اهداف نزولی درست در وسط برد مشاهده می شوند و پایین ترین نقطه خود را نیز شامل می شوند.

FTMUSD pair trading at $0.2245 on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from Zipmex, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر