• در حالی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالای 1 تریلیون دلار رسید، فانتوم با رشد دو رقمی هفته به هفته انفجاری به بیت کوین و اتریوم پیوست.
  • پس از مبارزه با بهبودی از ژوئن 2022، فانتوم توانست ضررهای خود را جبران کند و به روند صعودی بشکند.
  • قیمت فانتوم برای صعود به بالاترین قیمت ماهانه 0.41 دلار، هدف صعودی بعدی 0.99 دلار است.

فانتوم به صفوف پیوست ارزهای ارز دیجیتال شده با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، دستاوردهای عظیمی را به ثبت رساند. پلتفرم لایه 1 نسل بعدی سریع و مقیاس پذیر اخیراً به روز رسانی های توسعه اکوسیستم Fantom را به اشتراک گذاشته است.

فانتوم در ماه ژوئن تلاش کرد تا ضررهای خود را جبران کند، اما شکست خورد. FTM شاهد افزایش 44.4 درصدی هفتگی بود و به بالاترین سطح هفتگی 0.35 دلار رسید. این سطح در حال حاضر یک مانع روانی مهم برای دارندگان FTM است و عدم حفظ بالای 0.35 دلار می‌تواند باعث تغییر روند شود.

اگر قیمت فانتوم بالای 0.35 دلار باقی بماند، آلتکوین احتمالا به بالاترین قیمت ماهانه خود یعنی 0.41 دلار و هدف صعودی 0.99 دلار مطابق با روند صعودی خود خواهد رسید. بر اساس قیمت فانتوم روند، آلتکوین آماده است تا بالاتر رود و دنبال شود بیت کوین و اتریوم در بهبودی آنها

از آنجایی که Fantom نزدیک به سطح 0.35 دلار معامله می شود، چند روز آینده و بسته شدن شمعدان روزانه مناطق مهم برای مشاهده روند آلت کوین هستند. قیمت فانتوم 32 درصد بالاتر از اوایل جولای 2022 است و شاخص ها پتانسیل صعودی را در توکن لایه-1 نشان می دهند.

قرارداد دائمی FTM-USDT (منبع: TradingView)

پیشنهاد حاکمیتی Fantom از سهامداران FTM خواست تا از طریق صندوق پشتیبانی اکوسیستم پروژه‌ها، ایده‌ها و خلاقیت‌ها را در Fantom تأمین مالی کنند. سهامداران فانتوم می توانند به پیشنهاد رای دهند و یک سوم از 30 درصد نرخ سوخت موجود از کارمزد تراکنش ها به خزانه پشتیبانی اکوسیستم منحرف می شود که در نهایت باعث رشد در اکوسیستم FTM خواهد شد.

Fantom اخیراً یک به‌روزرسانی برای بهینه‌سازی fWallet برای موبایل و ارائه یک تجربه وب کاملاً واکنش‌گرا به کاربران اجرا کرده است. در 11 جولای، شبکه Fantom در مجموع 7300 گره در 60 کشور در سراسر جهان را اعلام کرد. پلتفرم لایه 1 بدون حاشیه و بدون مجوز است و آن را به یکی از انتخاب های برتر در میان توسعه دهندگان تبدیل می کند.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر