فدرال رزرو دریافته است که اکثر آمریکایی ها ارز دیجیتال ندارند، کسانی که از آن برای خرید استفاده می کنند معمولا فقیر هستند

تنها 12 درصد از بزرگسالان آمریکایی در سال 2021 از ارز دیجیتال استفاده کردند و شکاف جمعیتی بین کسانی که روی آن سرمایه گذاری کردند و کسانی که از آن در تراکنش ها استفاده کردند بسیار زیاد بود.

هیئت فدرال رزرو ایالات متحده داده های مربوط به ارزهای دیجیتال را در گزارش جدید رفاه اقتصادی خانوارهای ایالات متحده در سال 2021 گنجانده است. نهمین گزارش سالانه فدرال رزرو به بررسی نتایج نظرسنجی از 11000 نفر در اکتبر و نوامبر 2021 پرداخت.

این گزارش نشان می‌دهد که رفاه مالی از زمان شروع گزارش‌دهی به بالاترین حد خود رسیده است، به طوری که 78 درصد از بزرگسالان آمریکایی «حالشان خوب است یا از نظر مالی راحت زندگی می‌کنند». این افزایش 3 درصدی نسبت به سه سال گذشته است. به عنوان یک تشخیص تناسب مالی، این گزارش به 68 درصد از آمریکایی ها اشاره می کند که می گویند می توانند هزینه اضطراری 400 دلاری را تنها با استفاده از پول نقد یا معادل آن پوشش دهند.

گزارش نگاه کرد در استفاده از ارز دیجیتال برای اولین بار. این نشان داد که 12٪ از بزرگسالان ایالات متحده در سال 2020 ارز دیجیتال را داشته اند یا از آن استفاده می کنند، 11٪ آن را به عنوان سرمایه گذاری، 2٪ از آن برای خرید یا پرداخت استفاده می کنند و 1٪ آن را برای دوستان یا خانواده ارسال می کنند. سرمایه‌گذاران دارای ارز دیجیتال «به طور نامتناسبی پردرآمد بودند، تقریباً همیشه یک رابطه بانکی سنتی داشتند و معمولاً پس‌اندازهای بازنشستگی دیگری داشتند» و 46٪ از آنها درآمد سالانه 100000 دلار یا بیشتر داشتند و 89٪ از کسانی که بازنشسته نشده بودند پس‌انداز بازنشستگی داشتند. . بیست و نه درصد آنها کمتر از 50000 دلار درآمد داشتند.

مربوط: در حال افزایش موقعیت های پذیرش جهانی کریپتو برای استفاده در خرده فروشی کاملاً مناسب است

مشخصات کاربران معمولی که با ارزهای دیجیتال تراکنش می کنند با سرمایه گذاران کاملاً متفاوت است. این گزارش ادعا می‌کند که تقریباً 60 درصد از این کاربران درآمدی کمتر از 50000 دلار دارند که 20 درصد آنها کمتر از 25000 دلار درآمد دارند. فقط 24 درصد درآمد بالای 100000 دلار داشتند. 13 درصد آنها حساب بانکی نداشتند. این در مقایسه با 6 درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور کلی است که فاقد حساب بانکی هستند. 27 درصد از کسانی که از ارز دیجیتال برای تراکنش‌ها استفاده می‌کردند، کارت اعتباری نداشتند، در مقایسه با 17 درصد از کل جمعیت.

کسانی که از ارز دیجیتال برای تراکنش ها استفاده می کردند با معایب دیگری نیز مواجه بودند. بر اساس نتایج این گزارش، تقریباً یک چهارم آنها دیپلم دبیرستان نداشتند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس