فدرال رزرو هنگام قیمت گذاری تخم مرغ در بیت کوین، کاهش ارزش دلار را در درازمدت فراموش می کند

فدرال رزرو ایالات متحده یک پست وبلاگی منتشر کرده است که نشان دهنده بی ثباتی بیت کوین در برابر دلار آمریکا هنگام خرید تخم مرغ است، با این حال، جامعه کریپتو به سرعت به واقعیت این وضعیت اشاره کرد.

فدرال رزرو سنت لوئیس در روز سه شنبه، 7 مه، پس از انتشار پستی که نشان می داد قیمت تخم مرغ در بیت کوین چگونه است، ترکیبی از سرگرمی و کنجکاوی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت.بیت کوین) در 14 ماه گذشته نسبت به دلار آمریکا نوسان داشته است.

در 6 ژوئن، بازوی تحقیقاتی فدرال رزرو وبلاگی را منتشر کرد پست با عنوان “خرید تخم مرغ با بیت کوین – نگاهی به نوسانات قیمت مرتبط با ارز.”

این پست در ابتدا نموداری را نشان می دهد که قیمت تاریخی تخم مرغ را به دلار آمریکا برای هر ماه از ژانویه 2021 نشان می دهد و اشاره می کند که قیمت ها بین 1.47 تا 2.52 دلار در دوره 14 ماهه در نوسان بوده است.

منبع: وبلاگ FRED®

سپس این را با یک نمودار نشان می دهد که چگونه است بیت کوین رفتار کرده است در همان بازه زمانی با اشاره به اینکه قیمت نوسان داشت خیلی بیشتر از قیمت دلار آمریکا.»

در این گزارش تصریح نشده است که آیا قیمت تخم مرغ افزایش یافته یا ارزش دلار کاهش یافته است یا هر دو دلیل این روند هستند.

“اگر همان کارتن تخم مرغ را به جای دلار آمریکا با بیت کوین بخریم، نمودار چگونه خواهد بود؟”

منبع: وبلاگ FRED®

همچنین توجه را به کارمزد تراکنش بیت کوین جلب کرد که می گوید ممکن است بین 2 تا 50 دلار کاهش یابد.

بعلاوه، باید کارمزد تراکنش بیت کوین را اضافه کنید، که اخیراً حدود 2 دلار بوده است، اما در مواردی ممکن است به بالای 50 دلار برسد. امیدواریم اگر این خرید را با بیت کوین انجام می دادید، تخم مرغ های بیشتری را در سبد خود قرار می دادید.

توییتر کریپتو واکنش نشان می دهد

این پست وبلاگ در نهایت خشم جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر را برانگیخت و بسیاری استدلال کردند که فدرال رزرو دوره زمانی را برای پیشبرد روایت بی‌ثباتی بیت کوین به جای «کوچک کردن» انتخاب می‌کند که در عوض کاهش ارزش عظیم را نشان می‌دهد. از دلار آمریکا.

یکی از کاربران توییتر با نام @MapleHodl به این موضوع اشاره کرد بیان می کند که دلار به طور مداوم در طول زمان در حال کاهش است و بیت کوین در کوتاه مدت نوسان دارد، هر چند در حال افزایش است، بنابراین “زرده ها را بر این اساس قرار دهید.”

سایر کاربران توییتر گفتند که فدرال رزرو حتی بیت کوین را به عنوان یک واحد حساب به عنوان یک علامت مثبت خالص برای کریپتو پادشاه تشخیص می دهد.

مهم نیست که چگونه آن را بیان می کنند. آنها از بیت کوین به عنوان واحد حساب برای مقایسه استفاده کردند. این واقعاً بزرگ است.»

مربوط: چاپگر پول فدرال رزرو معکوس می شود: برای ارز دیجیتال چه معنایی دارد؟

پست اخیر بانک فدرال رزرو سنت لوئیس در حالی منتشر شد که نظرسنجی بلومبرگ MLIV Pulse در 6 ژوئن نشان داد که سهام ارزهای دیجیتال و فناوری “به شدت آسیب پذیر” هستند. طرح های انقباض کمی توسط بانک مرکزی ایالات متحده با هدف کاهش تورم.

منبع: bloomberg.com

«این تغییر تاریخی به‌عنوان یک تهدید قابل‌توجه برای سهام فناوری و توکن‌های دیجیتال – هر دو دارایی حساس به ریسک که در شیدایی بازار دوران کووید قبل از سقوط در سقوط دارایی‌های متقابل امسال افزایش یافتند، دیده می‌شود.

از سال 2009، زمانی که بیت کوین برای اولین بار به وجود آمد، دلار آمریکا 26 درصد از ارزش خود را از دست داده است و از آن زمان به بعد نرخ تورم متوسط ​​2.32 درصد در سال را دنبال می کند. تورم ماشین حساب.

از سوی دیگر، یک بیت کوین که در سال 2009 از 0.00 دلار شروع شد، اکنون در زمان نگارش این مقاله به ارزش 29495 دلار است.

نمودار زیر قدرت خرید یک دلار آمریکا را در شرایط امروز نشان می دهد. در سال 1913، یک دلار آمریکا می توانست 30 تخته شکلات هرشی بخرد. در سال 2020، می تواند فقط یک قهوه مک دونالد بخرد. علاوه بر این، عرضه پول (M2) در ایالات متحده طی دو دهه گذشته به شدت افزایش یافته است و از 4.6 تریلیون در سال 2000 به 19.5 تریلیون دلار در سال 2021 افزایش یافته است.

قدرت خرید دلار در طول زمان – visualcapitalist.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس