در پی سقوط بازار کریپتو در نوامبر 2022، که شاهد ورشکستگی و سقوط FTX و سایر شرکت‌ها بود، سولانا (SOL) به عنوان یک عملکرد برجسته ظاهر شد و افزایش قیمت از سال تا به امروز بیش از 560٪ را تجربه کرد.

سولانا با ارزش بازار 67 میلیارد دلاری، جایگاه خود را به عنوان شرکت تضمین کرده است پنجمین ارز دیجیتال بزرگ، پس از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین USDT تتر.

علیرغم رشد قابل توجه آن، غول مدیریت دارایی و صادرکننده صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) فرانکلین تمپلتون پیش بینی می کند که با شکل گیری بازار صعودی در حال ظهور، سولانا گسترش بیشتری پیدا کند.

سولانا برای ادامه رشد آماده است

اخیرا گزارش منتشر شده توسط این شرکت، موقعیت قوی سولانا را برای گرفتن موج بعدی پذیرش کریپتو برجسته می کند و خود را به عنوان یک دارایی ارز دیجیتال در کنار بیت کوین و اتریوم تثبیت می کند.

این گزارش تاکید می کند که رشد سولانا به دلیل چندین عامل مهم ادامه خواهد یافت. شایان ذکر است، صنعت کریپتو در سه ماهه چهارم سال 2023 شاهد فعالیت‌های شتاب‌دهی بود و سولانا به عنوان نقطه کانونی برای ایردراپ‌های اصلی در اکوسیستم خود مانند Jito و Pyth بود.

بر اساس این گزارش، این ایردراپ ها اثر ثروت بیش از یک میلیارد دلار ایجاد کرد و ارزش SOL و دیگر توکن‌های اکوسیستم سولانا، به‌ویژه کوین‌های میم را افزایش داد. این افزایش همزمان با روند صعودی بیت کوین اتفاق افتاد و حرکت بیشتری را برای اکوسیستم سولانا ایجاد کرد.

از آن زمان، سکه‌های میم توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده‌اند و بخش قابل توجهی از فعالیت‌ها در سولانا رخ می‌دهد. این شبکه شاهد ایجاد و تجارت تعداد زیادی بوده است سکه های میم، با دستیابی به ارزش بازار چند میلیارد دلاری، از جمله Bonk (BONK) و Dogwifhat (WIF).

پیشرفت بزرگ بعدی صنعت کریپتو؟

به گفته مدیر دارایی، سولانا رشد قابل توجهی را در سال گذشته نشان داده است که در افزایش کل کارمزد شبکه و حجم تبادل غیرمتمرکز (DEX) مشهود است. این هزینه های کم شبکه، تأخیر تراکنش و توان عملیاتی بالای داده نسبت به سایر شبکه ها به موفقیت آن کمک کرده است.

انتظار می رود اثرات شبکه سولانا با بهبود عملکرد آن بیشتر تقویت شود و آن را در موقعیتی قرار دهد که روندهای آینده در فضای کریپتو را به تصویر بکشد.

آینده همچنان نامشخص است زیرا علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به چیز بزرگ بعدی در صنعت فکر می کنند. با این حال، فرانکلین تمپلتون پیشنهاد می کند که احتمال قوی وجود دارد که سولانا بتواند نقشی محوری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، اکوسیستم سولانا در ماه‌های آینده، قطرات هوایی بیشتری را پیش‌بینی می‌کند که به افزایش اثر ثروت اکوسیستم ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، فعالیت‌های میم کوین هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در شبکه سولانا نشان نمی‌دهد و بر احساسات صعودی پیرامون ارز دیجیتال و اکوسیستم آن افزوده است.

نمودار روزانه بهبود قیمت SOL را در هفت روز گذشته نشان می دهد. منبع: SOLUSD در TradingView.com

SOL اکنون در تلاش است تا بالای سطح 150 دلار تثبیت شود و تنها در هفت روز گذشته شاهد افزایش قابل توجه 21 درصدی بوده است.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر