فراکتال قیمت اتریوم در سال 2018 کاهش 400 دلاری را نشان می دهد، اما تحلیلگران می گویند که این ثبیت یک “کارت عامیانه” است.

یک شاخص مهم قیمت ETH نشان می دهد که روند نزولی آلت کوین می تواند تا 400 دلار افزایش پیدا کند، اما تحلیلگران مطمئن نیستند که آیا ثبیت اتریوم آینده یک رویداد صعودی یا نزولی خواهد بود.

در طول یک بازار نزولی برای خسته‌ها استراحتی وجود ندارد و شاخص ترس و طمع کریپتو نشان می‌دهد که احساسات سرمایه‌گذاران در یک حالت “ترس شدید” گیر کرده است. رکورد 70 روز متوالی.

از آنجایی که بازار به دنبال کاتالیزوری برای معکوس کردن روند است، به جز اتریوم چیز کمی در افق وجود دارد.ETH) ادغامی که به نظر می‌رسد می‌تواند جرقه‌ای برانگیزد. اگر واقعاً اینطور باشد، بازار می تواند تا زمانی که به روند نزولی یا جانبی ادامه دهد تاریخ ثبیت آزمایشی 19 سپتامبر.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمت اتر در منطقه معاملاتی که از 13 ژوئن در آن معامله می شود، ساندویچ می ماند و در حال حاضر به مقاومت بالایی نزدیک به 1240 دلار می رسد.

نمودار 1 روزه ETH/USDT. منبع: TradingView

با ثبیت هنوز چند ماه دیگر است و چیز دیگری در نقشه راه اتریوم در کوتاه مدت وجود ندارد، این چیزی است که تحلیلگران می گویند باید مراقب آن باشید.

اتر اکنون بالاتر از میانگین متحرک خود معامله می شود

پیتر برانت، معامله گر معاملات آتی، پیام کوتاه امیدواری در این سطح قابل توجه مقاومت ارائه کرد ارسال شده نمودار زیر و به سادگی “شاید عزیزم $ETH” را بیان کرد.

نمودار 1 روزه ETH/USD. منبع: توییتر

زمینه اضافی برای همراهی با مشاهدات برانت توسط معامله گر ارزهای دیجیتال، آلبرت سوم، ارائه شد. ارسال شده نمودار زیر نشان می دهد که اتر در حال حاضر بالاتر از چندین میانگین متحرک مهم معامله می شود.

نمودار 4 ساعته ETH/USD. منبع: توییتر

این تحلیلگر گفت،

ما در 4 ساعت یک متقاطع صعودی بین 200 و 50 میانگین متحرک دریافت کردیم. به دنبال افزایش بیشتر به صورت محلی.»

ثبیت اتریوم همان “کارت عام” است

در گزارش اخیر “چشم انداز بازگشت ETH 30d” چشم انداز عمیق تری برای حرکت رو به جلو اتر ارائه شده است. منتشر شد توسط شرکت تحقیقاتی ارزهای دیجیتال Jarvis Labs، که از معیار بازده 30 روزه برای اندازه‌گیری سود و زیان کوتاه‌مدت کل بازار در یک زمان معین استفاده کرد.

بازده 30 روزه برای اتریوم. منبع: Jarvis Labs

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، بازده 30 روزه اتر اکنون پس از منفی شدن عمیق از آوریل به سمت 0% در حال حرکت است، که نشان می دهد با نزدیک شدن به ثبیت، بازار صعودی تر می شود.

به گفته Jarvis Labs، مواردی که بازده 30 روزه در بازارهای صعودی به زیر 0 درصد می‌رسد، «فرصت‌های خرید اصلی» را نشان می‌دهد، در حالی که «تغییرهای بالای 0 درصد فرصت‌های فروش ایده‌آل هستند» در بازارهای نزولی.

در مقایسه با اکشن قیمت اتر در سه ماهه چهارم سال 2018 که در محدوده پایین 200 دلار قبل از ریزش به 82 دلار در دسامبر، تثبیت شد، “تکرار این فراکتال اکنون اتر را تا دسامبر 2022 به محدوده 400 دلار می رساند.”

بازده 30 روزه برای اتریوم. منبع: Jarvis Labs

به گفته Jarvis Labs، اگر این فراکتال واقعاً خودش را دوباره پخش کند، «همه پمپ‌ها تا سطح 1700 دلار باعث فروش برای 1 سال آینده خواهند شد».

آزمایشگاه جارویس گفت،

برعکس، یک تلنگر 1700 دلاری از مقاومت به حمایت برابر با 350 دلار در تابستان 2020 خواهد بود و می‌تواند نشانه شروع یک روند صعودی کاملاً جدید باشد.

به عنوان آخرین کلمه احتیاط، Jarvis Labs هشدار داد که در حالی که “رشدهای کوتاه مدت تا محدوده 1400 تا 1700 دلار ممکن است”، معامله گران باید مراقب باشند زیرا “احتمالاً با فروش قوی مواجه می شوند.”

مربوط: گزارش ECB PoW را به خودروهای سوخت فسیلی و PoS را به خودروهای الکتریکی تشبیه می کند

چشم به منطقه عرضه 1420 دلار است

چشم انداز اتر در کوتاه مدت توسط تحلیلگر و کاربر مستعار توییتر کریپتو تونی پوشش داده شد. ارجاع داده شد نمودار زیر، سطح بعدی مقاومت را که باید به آن توجه کنید، مشخص می کند.

نمودار 4 ساعته ETH/USDT. منبع: توییتر

کریپتو تونی گفت،

من به دنبال پر کردن شکاف بالا هستم [we] به منطقه عرضه بعدی با 1420 دلار راه پیدا کنیم.”

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس