از شبکه لایتنینگ برای برندسازی استفاده می کنید؟ آیا این امکان وجود دارد؟ ولتاژ، یک ارائه دهنده زیرساخت بیت کوین، یک مورد عالی برای آن ایجاد می کند. مسلماً آنهاهویت و برند در شبکه لایتنینگمقاله به خودی خود یک تلاش برندسازی توسط این شرکت است. البته این بدان معنا نیست که اطلاعات موجود در آن نامعتبر است. در واقع احتمالاً با این میخ به سر می زنند.

مطالب مرتبط | سرعت رعد و برق: ابتکار توسعه رعد و برق چیست؟

مدیر عامل شرکت، گراهام کریزک، نویسنده این قطعه است. یکی از چیزهای جالب در مورد شبکه لایتنینگ این است که شما به عنوان یک اپراتور گره یک “بیلبورد” (نام مستعار) دارید که با آن گره خود را تبلیغ می کنید. نام مستعار یک مقدار قابل خواندن و قابل تغییر برای انسان است که افرادی که با گره شما در تعامل هستند می توانند آن را ببینند. عامل دیگر در اینجا زمان است. شرکت هایی که تلاش های برندسازی خود را از هم اکنون آغاز می کنند، بیشترین سود را در آینده خواهند برد.

اجازه دهید ولتاژ توضیح دهد که پایان نامه آنها در مورد چیست:

«شبکه لایتنینگ هنوز در مرحله مبتکر تا پذیرش اولیه از منحنی S پذیرش است. علیرغم رشد سریع، شرکت کنندگان همچنان فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از حداقل تلاش برای جذب پتانسیل بالا در ارزش دارند. ایجاد یک گره در کمتر از 2 دقیقه به شرکت ها و افراد اجازه می دهد تا در شبکه لایتنینگ سهم داشته باشند و از آن برای ایجاد برندهای متمایز استفاده کنند.

کلمات مهم در اینجا “حداقل تلاش” و “زیر 2 دقیقه” هستند، اما اجازه ندهید ولتاژ شما را فریب دهد. چرخش یک گره ممکن است یک تلاش آسان و کم هزینه برای برندسازی باشد. با این حال، شرکت شما باید آن را برای همیشه حفظ کند تا اعتمادی را که به دنبال آن است به دست آورد.

برندسازی در طول زمان و مکان

واقعیت موضوع این است: اگر بیت کوین به آنچه قرار است تبدیل شود، شرکت هایی که از ابتدا از شبکه حمایت کردند، برندینگ بزرگی را دریافت خواهند کرد.

«به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز با پاسخگویی عمومی، عمل ساده پخش نام مستعار شما اجازه می دهد تا اثر ترکیبی زمان بر ارزش اعتماد داشته باشید. یک برند قوی به عملکرد ثابت و صادقانه در طول زمان متکی است. اجرای یک گره به شما این امکان را می دهد که آن برند را بسازید و بلافاصله تعهد به امنیت مشتری، حریم خصوصی مشتری، بیت کوین و ترجیحات طولانی مدت را نشان دهید.

همه اینها خوب و منطقی است، اما چیزی کم است. بزرگترین آلفا در کل مقاله ولتاژ فقط اندکی به نام تجاری مربوط می شود. این یک اطلاعات یواشکی است که در جهان کاملاً منطقی است.

«نمایش این برند در شبکه لایتنینگ وسیله ای غیرفعال و مؤثر برای نشان دادن حمایت از بیت کوین است. از آنجایی که فضای ارزهای دیجیتال درهم‌تر و متنوع‌تر می‌شود، داشتن یک بیانیه عمومی در حمایت از هر یک از کوین‌ها می‌تواند باعث تفرقه شود. اجرای یک گره در شبکه لایتنینگ نیازی به گفتن هیچ کلمه یا اعلامیه ای ندارد.

برخی از شرکت‌ها نمی‌توانند فقط بیت‌کوین باشند، و این اشکالی ندارد. با این حال، اگر می خواهید از تفرقه دوری کنید، اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند. آن گره را بچرخانید و یک بیانیه ساکت بنویسید. افراد آگاه پیام شما را با صدای بلند و واضح خواهند شنید. این برای شما برندسازی است.

BTC price chart for 06/22/2022 on Eightcap | Source: BTC/USD on TradingView.com

ایجاد اعتماد توسط پذیرندگان اولیه

همانطور که به شما گفتیم، عامل دیگر در اینجا زمان است. «برندهای قوی نیازمند این واقعیت فروتنانه هستند که زمان در چشم عموم، ایجاد اعتماد، مهم موفقیت است. ولتاژ می گوید که پذیرندگان اولیه این ارزش زمان را برای تسلط بر بازار ترکیب می کنند. چرخش یک گره بخش آسانی است، برای کسب اعتماد برای باز کردن کانال ها با گره های دیگر زمان و تلاش لازم است. همانطور که تمام برندسازی انجام می دهد.

«اعتماد زمان‌سازی در این شبکه از طریق در دسترس بودن تخصیص سرمایه ترکیب می‌شود. شبکه لایتنینگ با افزایش میزان ترافیک از طریق ایجاد کانال های بیشتر، به زمان و ایجاد اعتماد پاداش می دهد. پاداش‌هایی که از اثر شبکه استفاده می‌کنند، ارزش زمان را به شدت می‌سنجد.»

در هر صورت، یک چیز مسلم است، زمان اقدام اکنون است. برای اکثر شرکت ها، شبکه لایتنینگ یک قلمرو ناشناخته است. اگرچه این می تواند راه اصلی ارسال ارزش از طریق شبکه بیت کوین باشد. ولتاژ می‌گوید: «پتانسیل فوق‌العاده بالا برای ساختن یک برند قوی در این فضای پرتراکم، به قیمت پایین ایجاد یک گره و سرمایه‌گذاری در زمان انجام می‌شود.

مطالب مرتبط | سرعت رعد و برق: ساختارهای کارمزد بانک های بیت کوین منبع باز برای نقدینگی ورودی

ممکن است برای برند شما منطقی باشد که در شبکه لایتنینگ ادعای زمین شما را داشته باشد، در صورتی که مورد توجه قرار گیرد.

Featured Image by Keila Hötzel on Unsplash | Charts by TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر