فرماندار کالیفرنیا بر اساس تلاش های نظارتی رئیس جمهور ایالات متحده، دستور اجرایی بلاک چین را صادر می کند

گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا گفت: «ما در این زمینه از منحنی جلوتر می‌رویم و پایه‌ای را می‌گذاریم تا به مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها اجازه رونق دهیم.

گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، فرمان اجرایی را امضا کرده است که هدف آن هماهنگ کردن چارچوب نظارتی برای بلاک چین بین دولت فدرال و ایالت ایالات متحده و همچنین تحریک نوآوری در این فضا است.

در اطلاعیه روز چهارشنبه دفتر فرمانداری کالیفرنیا گفت دستور اجرایی N-9-22 و قانون حمایت مالی از مصرف کننده کالیفرنیا به ایالت اجازه می دهد تا “یک محیط تجاری شفاف و سازگار برای شرکت ها” در وب 3 و فضای ارز دیجیتال، از جمله شرکت های فناوری مالی و بلاک چین ایجاد کند. طبق این دستور، دولت ایالت کالیفرنیا این کار را انجام خواهد داد نیاز برای ایجاد یک رویکرد نظارتی برای دارایی‌های ارز دیجیتال همزمان با آنچه در آن ذکر شده است فرمان اجرایی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده روی دارایی های دیجیتال که در ماه مارس امضا شد.

به طور خاص، طبق این دستور، دفتر توسعه اقتصادی و بازرگانی فرمانداری کالیفرنیا با آژانس تجارت، خدمات مصرف‌کننده و مسکن و وزارت حمایت مالی و نوآوری یا DFPI برای دریافت بازخورد از سهامداران هماهنگ می‌شود. در حالی که آژانس عملیات دولتی موارد استفاده از فناوری بلاک چین را برای عموم بررسی می کند، DFPI یک رویکرد نظارتی برای ارزهای دیجیتال برای ایالت ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، شورای استانداری برای آموزش عالی مسئول شناسایی فرصت های تحقیقاتی و خطوط لوله نیروی کار خواهد بود.

فرماندار گفت: “کالیفرنیا یک مرکز جهانی نوآوری است و ما در حال ایجاد ایالت برای موفقیت با این فناوری نوظهور هستیم – محرک نوآوری مسئولانه، محافظت از مصرف کنندگان، و استفاده از این فناوری برای منافع عمومی.” اغلب اوقات دولت از پیشرفت‌های تکنولوژیک عقب می‌ماند، بنابراین ما در این زمینه از منحنی جلوتر می‌رویم و پایه‌ای را می‌گذاریم تا به مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها اجازه رشد دهیم.»

از جمله اولویت‌های فرماندار برای این دستور، رسیدگی به وضوح نظارتی در فضای دارایی دیجیتال، از جمله هماهنگی آژانس‌های ایالتی با سازمان‌های دولتی در سطح فدرال، و بررسی «فرصت‌ها برای استقرار فناوری‌های بلاک چین برای رفع نیازهای خدمات عمومی و نوظهور» بود. DFPI 30 روز فرصت دارد تا نظر عمومی را در مورد مقررات کریپتو درخواست کند، در حالی که دولت ایالتی 60 روز از زمان انتشار گزارش فدرال مربوط به دستور برای گزارش پیشرفت به دفتر فرماندار فرصت دارد.

مربوط: قانونگذاران ایالات متحده و رئیس فدرال رزرو به دنبال تحریم های روسیه برای مقررات ارزهای دیجیتال تلاش می کنند

فرمان اجرایی نمونه دیگری از فقدان یک چارچوب نظارتی منسجم برای شرکت های ارز دیجیتال و بلاک چین بود که در ایالات متحده فعالیت می کنند. در حالی که دستور اجرایی پرزیدنت بایدن برای رسیدگی به برخی از این مسائل تلاش می کند، قانونگذاران در سطح ایالت نیز ظاهراً به دلیل عدم نظارت فدرال عمل کرده اند. در فوریه، کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر دستور اجرایی صادر کرد ایجاد کمیسیونی برای مطالعه کریپتو شرکت های ارز دیجیتال فعال در ایالت نیویورک بوده اند برای دریافت BitLicense مورد نیاز است از سال 2015

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس