فروش NFT بودجه بازسازی بناهای فیزیکی در اوکراین را تامین می کند

«NFT[s] الکساندر بورنیاکوف گفت: موشک‌های روسیه را متوقف نخواهد کرد، اما فناوری بلاک چین به وضعیت اقتصادی و توسعه اوکراین کمک خواهد کرد.

دولت اوکراین از درآمد حاصل از فروش یک موزه غیرقابل تعویض آنلاین یا NFT برای برگشت آثار هنری در دنیای واقعی استفاده خواهد کرد.

طبق اطلاعیه روز جمعه و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با کوین تلگراف، وزارت فرهنگ و سیاست اطلاعات اوکراین گفت پلت فرم متا تاریخ موزه جنگ دولت، با هدف حفظ جدول زمانی رویدادهای مهم در جنگ روسیه با اوکراین، 803.28 اتر را افزایش داد.ETH) – تقریباً 1.3 میلیون دلار در آن زمان – از طریق فروش NFT. این وزارتخانه گفت که عواید حاصل از فروش صرف “بازسازی موسسات فرهنگی اوکراین” خواهد شد که بسیاری از آنها در اثر حملات موشکی روسیه آسیب دیده یا نابود شده اند.

الکساندر تکاچنکو، وزیر فرهنگ و سیاست اطلاعات اوکراین گفت: «در طول شش ماه جنگ در اوکراین، روس ها صدها موزه، تئاتر و مؤسسه فرهنگی ما را ویران کردند.» فرهنگ و میراث ملی اوکراین تقریباً 6 میلیارد آسیب دیده است. یورو، و با قضاوت بر اساس اقدامات و نیات فدراسیون روسیه، این رقم فقط افزایش خواهد یافت.

الکساندر بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین برای توسعه فناوری اطلاعات، افزود:

«NFT[s] موشک های روسی را متوقف نخواهد کرد، اما فناوری بلاک چین به وضعیت اقتصادی و توسعه اوکراین به عنوان یک کشور دوستدار نوآوری کمک خواهد کرد.

دولت اوکراین پروژه Meta History را راه اندازی کرد در ماه مارس، یک ماه پس از اصابت اولین موشک ها به اهداف اوکراینی در درگیری های جاری. در حالی که 1.3 میلیون دلار صرف کمک برای اوکراین خواهد شد – یک پلتفرم توسط دولت راه اندازی شد که کمک‌های ارزهای دیجیتال را «برای حمایت از مردم در مبارزه برای آزادی» می‌پذیرد – وزارت فرهنگ و سیاست اطلاعات گفته است که این بودجه برای بازسازی به جای تدارکات برای ارتش کشور استفاده می‌شود.

یونسکو، آژانس بسیاری از مکان‌های میراث جهانی بر اساس اهمیت آنها برای تاریخ، طبیعت و هنر، گزارش شده است که تا 18 ژوئیه، 164 مکان فرهنگی در اوکراین در نتیجه جنگ با روسیه تا حدی آسیب دیده یا تخریب شده است. اینها مشمول 72 مکان مذهبی، 12 موزه، 32 بنای تاریخی، 24 ساختمان برای فعالیت های فرهنگی، 17 بنای تاریخی و 7 کتابخانه.

“این حملات مکرر به اماکن فرهنگی اوکراین باید متوقف شود.” گفت آدری آزولای مدیر کل یونسکو در ژوئن. میراث فرهنگی در همه اشکالش نباید تحت هیچ شرایطی هدف قرار گیرد.

مربوط: شرکت بلاک چین مستقر در اوکراین اعلام کرد که در بحبوحه رکود بازار، جنگ، «ما همچنان در حال استخدام هستیم».

از زمان آغاز جنگ با روسیه در ماه فوریه، دولت اوکراین چنین کرده است بیش از 100 میلیون دلار کمک های ارزی را جمع آوری کرد مستقیماً به آدرس های کیف پول ارائه شده توسط وزارت تحول دیجیتال ارسال می شود. با توجه به کمک برای اوکراین، کمک‌های ارز دیجیتال به منظور تامین کمک‌های نظامی و بشردوستانه این کشور انجام می‌شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس