سولانا

  • سولانا برخلاف اتریوم و BNB که فعالیت در آن‌ها کاهش یافت، شاهد افزایش تعداد شرکت‌کنندگان شبکه در بازار نزولی بود.
  • کیف پول های فعال در شبکه سولانا 58 درصد افزایش یافته و از سایر بلاک چین ها پیشی گرفته است.
  • روند قیمت سولانا برای معکوس شدن آماده به نظر می رسد، SOL می تواند تا 25 دلار کاهش یابد.

در حالی که آدرس فعالیت در شبکه های آلتکوین پیشرو اتریوم و بایننس زنجیره کاهش یافت، سولانا شاهد یک جهش بود. شبکه Solana با افزایش فعالیت کاربران شبکه، این روند را کاهش داد.

داده ها نشان می دهد که آدرس های فعال در شبکه Solana از ابتدای سال 2022 تا 58 درصد رشد کرده اند. بنابراین سولانا از نظر رشد آدرس فعال از رقبای Ethereum و Binance Chain پیشی گرفته است.

آدرس‌های فعال در شبکه معیاری است که به عنوان شاخص رشد کاربر در یک ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. تعداد آدرس‌های فعال سولانا در طول بازار نزولی افزایش یافت، که نشانه‌ای از افزایش علاقه به SOL و مشارکت گسترده‌تر جامعه ارزهای دیجیتال است.

تعداد آدرس‌های روزانه جدید در Solana (منبع: CoinMarketCap)
تعداد آدرس‌های روزانه جدید در Solana (منبع: CoinMarketCap)

جالب است بدانید که در حالی که سولانا شاهد رشد 58 درصدی در آدرس‌های فعال بود، زنجیره BNB 17.9 درصد سقوط کرد و اتریوم با 51.8 درصد کاهش بدتری را تجربه کرد.

سولانا به عنوان تنها ارز دیجیتال اصلی لایه 1 با مشارکت و فعالیت بالا از نظر آدرس در شبکه ظاهر شده است. سولانا در طول سال گذشته، به دلیل نقص فنی و بالا، از یک سری قطعی و توقف رنج برد تجارت NFT حجم در بلاک چین آن

با وجود مبارزه، شبکه Solana شاهد رشد فوق العاده ای بوده است و همتایان خود مانند BNB Chain و Ethereum را پشت سر گذاشته است.

مجموع ارزش قفل شده (TVL) در شبکه Solana نتوانست شتاب فعالیت آدرس آن را منعکس کند و در مقایسه با 6 میلیارد دلاری می 2022 به 2.9 میلیارد دلار کاهش یافت. این بینش نشان می‌دهد که فعالیت آدرس نتوانسته جریان ورودی به شبکه Solana را افزایش دهد و با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان، فضایی برای رشد بیشتر در TVL آلت‌کوین وجود دارد.

قیمت سولانا با واگرایی بین فعالیت آدرس و TVL شبکه آلتکوین همچنان در خطر سقوط است. با مشاهده، نمودار قیمت سولانا برای تغییر روند آماده به نظر می رسد.

اگر قیمت بیت کوین به کمتر از SMA 200 هفته ای به 22559 دلار برسد، قیمت سولانا می تواند از این روند پیروی کند. این یک سطح مهم برای دارایی باقی می ماند. کاهش به زیر این سطح می‌تواند باعث کاهش قیمت سولانا به سطح حمایت هفتگی 38، 31 و 25 دلار شود. در صورت افت قیمت BTC به سطح 22559 دلار، احتمال کاهش 40 درصدی قیمت سولانا وجود دارد.

SOL-USDT Perpetual Contracts (منبع: TradingView)

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر