Unique_Wallet_Activity_Around_ADA_Simmers_Down_to_Yearly_Lows

  • داده های اخیر نشان می دهد که احساسات جامعه در مورد ADA از بین رفته است.
  • تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که در شبکه ADA تراکنش می‌کنند نیز سالانه در پایین‌ترین حد خود قرار دارد.
  • قیمت ADA در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است.

داده های اخیر از Santiment نشان می دهد که فعالیت های جامعه در اطراف کاردانو (ADA) در چرخه فعلی خرس کریپتو کمی از بین رفته است.

طبق داده‌های منتشر شده از Santiment، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که در شبکه Cardano در تعامل هستند، سالانه به پایین‌ترین حد خود رسیده است. علاوه بر این، داده ها همچنین نشان می دهد که احساسات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به پایین ترین حد در 4 ماه گذشته رسیده است.

فعالیت و احساسات شبکه کاردانو (منبع: Santiment)

داده های بالا نشان می دهد که سطح احساسات جامعه در اطراف کاردانو به منفی رسیده است که آخرین بار در فوریه امسال مشاهده شد. این احساسات منفی می تواند به تاخیر افتادن واسیل هارد فورک مورد انتظار حدود یک ماه مربوط باشد.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته 3.35 درصد کاهش داشته است. این نیز عملکرد خود را در هفت روز گذشته منفی کرده است، زیرا قیمت ADA 2.46٪ کاهش یافته است.

ADA در روز گذشته کمی در برابر BTC و ETH ضعیف شده است. یک ADA حدود 0.00002335 BTC و 0.0004045 ETH ارزش دارد.

فعالیت معاملاتی در اطراف ADA نیز طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته است زیرا حجم معاملات روزانه در زمان نگارش این مقاله به 724,034,222 دلار رسیده است. این میزان نسبت به روز گذشته 0.23 درصد کاهش داشته است.

همانطور که اوضاع پیش می رود، قیمت ADA در حال حاضر 0.4878 دلار است. این همچنین ارزش بازار ADA را به 16.46 میلیارد دلار کاهش می دهد و این توکن را در رتبه 8 در لیست بزرگ ترین CoinMarketCap قرار می دهد. بازار کریپتو درپوش در حال حاضر، ADA از نظر ارزش بازار پایین‌تر از Ripple (XRP) و بالاتر از Solana (SOL) قرار دارد، با ارزش بازار XRP در مجموع 16.29 میلیارد دلار و ارزش بازار SOL در مجموع 13.23 میلیارد دلار است.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر