خرید جدید RTFKT علاقه نایک به مشارکت برجسته در دنیای مجازی متاورس را تایید می کند.

تولید کننده پوشاک ورزشی نایک از خرید کفش های کتانی مجازی و کلکسیونی با نام تجاری RTFKT خبر داد. نایک از طریق این مشارکت به بزرگترین تولید کننده محصولات ورزشی مستقر در ایالات متحده تبدیل می شود تا به گروه متاورس بپیوندد. 

گزارش Cointelegraph از 02 نوامبر ، ارسال درخواست های نایک برای ثبت اختراع کلمات – همنام، لوگوی swoosh و فقط انجامش را – برای استفاده آنلاین و در دنیای مجازی آنلاین نشان می دهد.» این پرونده با دو آگهی شغلی جدید برای طراحان مواد مجازی همراه بود. نشان دهنده قصد شرکت برای ورود به متاورس است.

با این حال، خرید جدید RTFKT علاقه نایک به بررسی اکوسیستم فراجهانی را تایید می کند:

RTFKT اکنون بخشی از خانواده NIKE، Inc. است. pic.twitter.com/5egNk9d8wA— RTFKT Studios (@RTFKTstudios) 

13 دسامبر 2021

به گفته نایک، خرید RTFKT به این شرکت کمک می‌کند تا محصولات کلکسیونی نسل بعدی را ارائه کند که فرهنگ و بازی را ادغام می‌کنند. جان دوناهو، رئیس و مدیر عامل نایک معتقد است که این حرکت به تسریع تلاش‌های نایک برای تحول دیجیتال کمک می‌کند:”برنامه ما سرمایه گذاری در برند RTFKT، خدمت و رشد جامعه نوآور و خلاق آنها و گسترش ردپای دیجیتال و قابلیت های نایک است.”

بنوا پاگوتو، یکی از بنیانگذاران RTFKT، با حمایت از این چشم انداز گفت که “ما هیجان زده هستیم که برند خود را که به طور کامل در متاورس شکل گرفته است، رشد دهیم.”

مطالب مرتبط: آدیداس با مشارکت NFT وارد متاورس می شود

در آن سوی دنیا، تولیدکننده آلمانی پوشاک ورزشی آدیداس پس از مشارکت با شرکت‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) از جمله Bored Ape Yacht Club، gmoney NFT و PUNKS Comic، وارد دنیای متاورس شد.

امروز با BoredApeYC@ ، @gmoneyNFT و @punkscomic به Metaverse می‌رویم .

زمان ورود به دنیایی از امکانات بی حد و حصر فرا رسیده است. https://t.co/LmgtrRn20c pic.twitter.com/40kU8tayrS— adidas Originals (@adidasoriginals) 

2 دسامبر 2021

همانطور که کوین تلگراف اشاره کرد، مقاله ای در مورد اپلیکیشن موبایل آدیداس گفت:متاورس جایی است که هر کسی می‌تواند اصیل‌ترین ایده‌های خود را بیان کند و معتبرترین خود باشد، به هر شکلی که ممکن است داشته باشد. و به لطف بلاک چین [و NFTها]، این پیشگامان می توانند بخشی از آنچه را که ایجاد می کنند، داشته باشند.

متا، که اخیراً خود را از فیس بوک تغییر نام داده است، از ورود آدیداس استقبال کرد زیرا گفت: “ما نمی توانیم منتظر باشیم تا آدیداس را در متاورس ببینیم.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع