توکن FTX (FTT) دوران سختی را پشت سر گذاشته است، اما اخیراً سیگنال خرید را به نمایش گذاشته است که نشان می دهد قیمت در برابر تتر (USDT) افزایش می یابد. اوایل هفته بازار کریپتو شاهد افزایش قیمت آلت‌کوین بود، زیرا بیشتر سکه‌ها با افزایش قیمت قابل‌توجهی افزایش یافتند و توکن FTX (FTT) آماده جهش بود. (داده های بایننس)

تحلیل قیمت توکن FTX (FTT) در نمودار هفتگی

نمودار قیمت هفتگی FTT | منبع: FTTUSDT On Tradingview.com

قیمت FTX برای حفظ شتاب صعودی خود در ماه های اخیر تلاش کرده است، زیرا از منطقه 54 دلاری رد شد و به عنوان منطقه عرضه برای اکثر فروشندگان عمل می کرد.

علیرغم اینکه FTT یک سکه اساساً قوی برای مبادله FTX و احساسات رو به رشد در حرکت آن است، FTT در تلاش برای بازپس گیری حرکت صعودی که تجربه کرده است. با این وجود، FTT به پایین ترین سطح هفتگی ۲۴ دلار رسیده است.

قیمت FTT در نمودار هفتگی باید با حجم خوبی بشکند تا قیمت شانس خوبی برای معاملات بالاتر داشته باشد. FTT باید شکسته شود و بالاتر از مقاومت 30 دلار بماند تا حمایتی برای قیمت FTT برای حرکت به ارتفاع بالاتر ایجاد شود، زیرا علامت 30 دلار مانع از روند صعودی FTT می شود.

اگر قیمت FTT نتواند از این منطقه مقاومت عبور کند، ممکن است قیمت منطقه پایین هفتگی 24 دلار را دوباره آزمایش کنیم، که می تواند به عنوان منطقه خرید خوبی برای بالا بردن قیمت FTT عمل کند و فروش را متوقف کند.

مقاومت هفتگی برای قیمت FTT – 30 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت FTT – 24 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت FTT در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه FTT | منبع: FTTUSDT On Tradingview.com

بازه زمانی روزانه برای قیمت‌های FTT متلاطم به نظر می‌رسد، زیرا قیمت‌ها محدود به محدوده هستند و حجم کمی برای خارج شدن از این محدوده وجود دارد. قیمت FTT نتوانست حمایت اصلی خود را در 30 دلار حفظ کند، زیرا قیمت به سمت مقاومت تغییر کرد و باعث سقوط آزاد به منطقه 24 دلار شد، جایی که حمایت جدیدی را به عنوان منطقه تقاضا تشکیل داد.

پس از رسیدن به حداقل 24 دلار، قیمت FTT دوباره بازگشت و به عنوان حمایت قوی عمل کرد. قیمت FTT تلاش کرد بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 (EMA) بماند اما به عنوان حمایت رد شد. قیمت FTT با قیمت 28 دلار، که مربوط به ارزش 50 EMA است، متوقف می شود.

در بازه زمانی روزانه، FTT در حال حاضر با قیمت 26 دلار معامله می شود که زیر 50 EMA رد شده است. برای فرض یک حرکت صعودی قوی قیمت، قیمت FTT باید از میانگین متحرک 50 روزه عبور کند.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای FTT زیر 50 است که نشان دهنده حجم کم سفارش خرید است. با حجم سفارش کافی، قیمت FTT می تواند EMA 50 را که به عنوان مقاومت قیمت عمل می کند، بازیابی کند.

مقاومت روزانه برای قیمت FTT – 30 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت FTT – 24 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر