paxworld

اعلام فیس بوک در ماه اکتبر مبنی بر تغییر نام مادر خود به Meta یک حرکت رو به جلو برای این شرکت و دنیای فناوری بود. عصر جدید “متاورژن” طلوع انقلاب جدیدی را برای فناوری رقم زده است.

متاورس به عنوان “تکامل بعدی ارتباط اجتماعی” توصیف شده است و شامل فضاهای سه بعدی است که در آن می توانید “اجتماعی کنید، بیاموزید، همکاری کنید، و به شیوه هایی فراتر از آنچه می توانیم تصور کنیم” بازی کنید. فناوری پرطرفدار نه تنها یک نقطه عطف عظیم برای آن است فیس بوک بلکه برای نسل جدیدی از شرکت‌هایی که اکنون از این روش پیروی می‌کنند، از جمله اعلامیه مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال ایجاد «پشته متاورس» است.

بخش بزرگی از آنچه که متاورس را تشکیل می دهد، جزء واقعیت مجازی است. بنابراین واقعیت مجازی (VR) دقیقا چیست؟ VR از گرافیک های پیشرفته و تجربیات ارائه شده برای ایجاد یک محیط شبیه سازی شده با کامپیوتر استفاده می کند که در آن شرکت کنندگان نه تنها منفعل نیستند بلکه می توانند در واقع در دنیای مجازی خود درگیر شوند. با قرار دادن یک هدست واقعیت مجازی، کاربران به طور کامل در جهان های سه بعدی فوق العاده واقع گرایانه غوطه ور می شوند، خواه این احساس را داشته باشند که واقعاً در زندگی واقعی روی ترن هوایی هستند یا از طریق شبیه سازی در Google Maps در یک خیابان پوشیده از درخت انگور در ایتالیا قدم می زنند.

از نظر فنی، هدست‌های واقعیت مجازی معمولاً دارای یک نمایشگر تقسیم بین چشم‌ها هستند که به نوبه خود یک افکت سه بعدی استریوسکوپی همراه با صدای استریو ایجاد می‌کند. آنها همچنین موقعیت را در فضا ردیابی می کنند تا دیدگاه کاربران را جهت دهی کنند. با ترکیب این موضوع با ردیابی ورودی، کاربران تجربه‌ای کاملاً همهجانبه را دریافت می‌کنند، گاهی اوقات آنقدر واقع بینانه که باعث می‌شود کاربر احساس بیماری حرکتی کند.

با ظهور فراجهان، واقعیت مجازی به تکامل و انطباق با فضایی که به سرعت در حال گسترش است ادامه می‌دهد. یکی از پیشرفت های اخیر در فناوری واقعیت مجازی، امکان تجربه واقعیت مجازی بدون تجهیزات گران قیمت است. به عنوان مثال، شرکت پیشرفته pax.world اکنون به علاقه مندان به فناوری اجازه می دهد تا بدون خرید هدست های صد دلاری در این تجربه های فوق العاده همه جانبه شرکت کنند.

با توجه به کیت رسانه ای خود، قصد شرکت ارائه تجربیات غنی و تعاملی است که اجتماعی شدن، آموزش، سرگرمی، تجارت و موارد دیگر را تسهیل می کند. پلتفرم متاورس باز آماده برای استقرار Pax.world از ویژگی های صوتی، تصویری و چت پیشرفته استفاده می کند تا به کاربران امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند آواتارهای واقعی را با اسکن صورت، بدون هدست بدهد.

Pax.world یک دنیای مجازی بهینه ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند دارایی های سه بعدی را با توکن های $PAXW ایجاد و خریداری کنند. همچنین پلتفرمی است که کاربران می توانند با ارائه یک تجربه واقعیت مجازی، موارد را مبادله کنند و از خدماتی مانند NFT، کلاس های آموزشی و غیره لذت ببرند.

تا همین اواخر، علاقه مندان به واقعیت مجازی مجبور بودند برای شرکت در این تجربه همهجانبه تجهیزات گران قیمت بخرند. Pax.world متعهد است که این موانع مالی را از بین ببرد و پایگاه کاربران VR را با فراهم کردن دسترسی به تجربه VR metaverse از طریق استفاده صرفاً از اتصال اینترنت به تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ گسترش دهد.

ماموریت pax.world با ارائه تجربه مشاهده گالری سه بعدی، متحول کردن راه است. NFT ها خریداری و معامله می شوند. این شرکت همچنین تجربیات آموزشی را از طریق مراکز یادگیری خود بر اساس متاورس آنها ارائه می دهد. در نهایت، این پلتفرم می‌خواهد منع هزینه‌ای را که معمولاً در واقعیت مجازی ذاتی است، کاهش دهد.

ظهور واقعیت مجازی به کاربران راهی جدید و باورنکردنی برای دستیابی به مناظر و تجربیات ارائه می دهد که قبلا هرگز امکان پذیر نبوده است. با ظهور شرکت هایی مانند pax.worldبا ارائه راه‌هایی برای دسترسی کاربران به واقعیت مجازی منهای برچسب‌های قیمت بالای هدست‌ها، فناوری اکنون در راه جدیدی بدون موانع مالی پیشرو است.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر