فوکرهای کوچک: BCH و BSV توسط قیمت بیت کوین در سال 2021 خرد می شوند

به نظر می رسد که این دو ارز دیجیتال آماده پایان سال 2021 با درصد زیان دو رقمی در برابر بیت کوین هستند.

بیت کوین (بیت کوین) به نظر می رسد که نسخه های فورک شده خود را بیت کوین کش شکست دهد (BCH) و بیت کوین SV (BSV) از نظر قیمت-عملکرد در سال 2021، داده های بازار نشان می دهد.

قابل ذکر است که بازده سال تا به امروز (YTD) بیت کوین در زمان چاپ نزدیک به 60 درصد بود. قیمت نزدیک به 47500 دلار نوسان کرد. در مقایسه، BCH تجمع کرد کمی بیش از 26 درصد به 435.50 دلار رسید، در حالی که قیمت BSV در همین دوره بیش از 25 درصد سقوط کرد و به 122.30 دلار رسید.

اما بزرگترین دستاورد، عملکرد بیت کوین کش و بیت کوین SV در برابر بیت کوین بود. در جزئیات، نرخ BCH/BTC بیش از 22.50% YTD کاهش یافت و به 0.00916 رسید. در همین حال، BSV/BTC تقریباً 55٪ YTD کاهش یافت و به 0.00258 BTC رسید که سیگنال چرخش سرمایه خارج از فورک بیت کوین

نمودار قیمت روزانه شمع BCH/BTC و BSV/BTC. منبع: TradingView

تسلط بر بازار

علاوه بر این، توکن‌های بیت‌کوین فورک شده – که زمانی جزو ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار محسوب می‌شدند – موقعیت خود را به پروژه‌های لایه‌یک بلاک چین در حال ظهور از دست دادند.

قابل توجه آمدن سولانا (SOLکاردانو (ADA)، کره زمین (لونا), بهمن (AVAX) و پروتکل های دیگر راه های بیشتری را برای معامله گران ارزهای دیجیتال باز کردند تا پول خود را پارک کنند.

از سوی دیگر، نقطه فروش اصلی بیت کوین کش و بیت کوین اس وی همچنان ادعای مقیاس پذیری بیشتر بود که به عنوان کارمزد تراکنش بیت کوین مورد توجه سرمایه گذاران قرار نگرفت. امسال بیش از 50 درصد کاهش یافت.

عملکرد 25 دارایی ارز دیجیتال برتر تا 30 دسامبر 1330 UTC. منبع: مساری

این امر منجر به کاهش تسلط بر بازار بیت کوین کش و بیت کوین SV شد. در حالی که سهم BCH در کل بازار کریپتو از 0.84 درصد در ابتدای سال جاری به 0.37 درصد کاهش یافت، سهم بازار BSV نیز از 0.40 درصد در همان دوره به 0.10 درصد کاهش یافت.

بیت کوین که تسلط بر بازار آن است نیز لیز خورد با این حال، از 70٪ تا زیر 40٪، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین کش و بیت کوین SV داشت. این در درجه اول به دلیل افزایش پذیرش آن در بین سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی است زیرا آنها به دنبال پناهگاه های امن در برابر بانک های مرکزی بودند. سیاست های پولی سست دوستدار تورم.

داده های توسعه غم انگیز

بیت کوین همچنین بر اساس فعالیت توسعه دهندگان نسبت به BCH و BSV برتری داشت.

داده ها توسط CryptoMiso.com واکشی شده است نشان داد که بیت کوین امسال 2937 تغییر پیشنهادی بیش از 100 مشارکت کننده در کد منبع خود را تأیید کرد که هفتمین تعداد تعهدات ثبت شده در GitHub است. در مقایسه، بیت کوین کش و بیت کوین SV 1099 و 496 تعهد را در مدت مشابه پردازش کردند.

بیت کوین کش و بیت کوین SV در سال 2021 متعهد می شوند. منبع: CryptoMiso

تعداد بیشتری از تعهدات نشان می دهد که توسعه دهندگان بیشتری می خواهند پروژه منبع باز مورد نظر را بهبود بخشند. برعکس، تعداد کمتر در مورد سرعت آهسته تر پیشرفت در پروتکل هشدار می دهد.

در نهایت، بیت کوین SV از نظر قیمت و عملکرد و همچنین تسلط بر بازار و فعالیت توسعه دهندگان بدترین عملکرد را نسبت به بیت کوین کش داشت. سرمایه گذاران نیز فاصله خود را حفظ کردند شبکه بیت کوین SV سه حمله 51 درصدی را متحمل شد و یکی از بنیانگذاران آن کریگ رایت همچنان درگیر یک دعوی قضایی بودند، به عنوان Cointelegraph قبلا پوشش داده شد.

اکنون، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، اگر قیمت BSV به زیر سطح حمایت طولانی مدت نزدیک به 121.50 دلار برسد، ممکن است با ضرر بیشتری روبرو شود.

نمودار قیمت هفتگی BSV/USD. منبع: TradingView

در مقابل، عقب نشینی از حمایت 121.50 دلاری می‌تواند باعث شود قیمت BSV میانگین متحرک نمایی 50 هفته‌ای (در حال حاضر نزدیک به 167 دلار) را به عنوان هدف صعودی بعدی آزمایش کند.

مربوط: برندگان و بازندگان برتر ارزهای دیجیتال در سال 2021

به همین ترتیب، آخرین کاهش قیمت BCH آن را به حمایت خط روند صعودی چند ساله خود نزدیک کرده است. بنابراین، همانطور که در سطوح فیبوناچی در زیر نشان داده شده است، یک عقب نشینی از سطح مذکور می تواند چشم توکن بیت کوین کش را تقریباً 600 دلار به عنوان هدف صعودی بعدی داشته باشد.

نمودار قیمت هفتگی BCH/USD. منبع: TradingView

در غیر این صورت، شکستن ریسک‌های سطح حمایت بلندمدت، قیمت BCH را در مسیر نزدیک به 195 دلار قرار می‌دهد، سطحی با سابقه ارسال قیمت‌ها بالاتر.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس