قاضی دلیلی برای رد این درخواست “بدون پیش داوری” ارائه نکرد، اما افزود که این موضوع در جلسه 9 فوریه با استدلال شفاهی روبرو خواهد شد.

قاضی حرکتی که به SBF اجازه استفاده از برنامه‌های پیام‌رسان را می‌دهد را رد می‌کند


یک قاضی فدرال توافق مشترک بین تیم حقوقی Sam Bankman-Fried و دادستان ها را که به مدیر عامل سابق FTX اجازه می داد از برنامه های پیام رسانی خاصی استفاده کند، رد کرد.

قاضی لوئیس کاپلان در تشکیل پرونده 7 فوریه برای دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، درخواستی مبنی بر اینکه بانکمن-فرید اجازه استفاده از سرویس های پیام رسانی از جمله فیس تایم، زوم و مسنجر فیس بوک را بدهد، رد کرد. قاضی دلیلی برای رد این درخواست “بدون پیش داوری” ارائه نکرد، اما افزود که این موضوع در جلسه 9 فوریه مشمول استدلال شفاهی خواهد بود.

دادستان ها در ژانویه درخواستی را ارائه کرد پیشنهاد می کند که مدیر عامل سابق FTX اجازه استفاده از “هر گونه تماس یا برنامه پیام رسانی رمزگذاری شده یا زودگذر” را به عنوان شرط وثیقه خود پس از ادعاهای تماس با شاهدان نداشته باشد. قاضی کاپلان در 1 فوریه حکم داد که SBF بوده است از تماس با کارمندان FTX و Alameda منع شده است با استفاده از برنامه سیگنال، با ذکر خطر “تماس نامناسب با شاهدان احتمالی”.

با این حال، دادستان های فدرال در مورد تغییر شرایط وثیقه با وکلای بانکمن-فرید بحث کردند که به او اجازه دسترسی به FaceTime، Zoom، iMessage، متن پیام کوتاه، ایمیل و فیس بوک مسنجر را می داد. مدیر عامل سابق FTX همچنین می‌توانست از واتس‌اپ استفاده کند اگر «فناوری مانیتورینگ روی تلفن همراه او نصب شده باشد که به طور خودکار تمام ارتباطات واتس‌اپ را ثبت و حفظ می‌کند».

مقامات ادعا کردند که Bankman-Fried بر اساس ارتباطات افشا شده بین SBF و FTX، مشاور کل ایالات متحده، راین میلر و مدیر عامل فعلی FTX، جان ری، تلاش کرده است تا بر شاهدان تأثیر بگذارد. حکم 1 فوریه اجازه ارتباط بین SBF و کارمندان فعلی یا سابق FTX یا Alameda Research را «مگر در حضور مشاور» نمی دهد.

مربوط: قاضی قوانین، ضامنان وثیقه 250 میلیون دلاری SBF باید علنی شوند

بانکمن-فرید در ماه دسامبر دستگیر شد و به هشت فقره جنایی از جمله کلاهبرداری با سیم در منطقه جنوبی نیویورک متهم شد. محاکمه او قرار است در ماه اکتبر آغاز شود، در حالی که پرونده ورشکستگی FTX در منطقه دلاور ادامه دارد. SBF در خانه پدر و مادرش در کالیفرنیا در بازداشت خانگی باقی می ماند و فقط برای رویدادهای مجاز از جمله حضور در دادگاه مجاز به ترک خانه است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر