قاضی مارتین گلن می‌گوید اصول حقوقی بریتانیا ممکن است در غیاب سوابق قانونی ایالات متحده در پرونده پیچیده ورشکستگی پلت فرم وام‌دهی کریپتو «متقاعدکننده» باشد.

قاضی درجه سانتیگراد می گوید که دادگاه ممکن است در غیاب راهنمایی های ایالات متحده به مقاله مشاوره بریتانیا نگاه کند


نبود مقررات ارز دیجیتال در ایالات متحده برای مدت طولانی زندگی کاربران و ارائه دهندگان خدمات را پیچیده کرده است و اکنون یک قاضی به درد و رنجی که قوه قضاییه از غیبت آن احساس می کند نیز اذعان کرده است. مارتین گلن، قاضی ارشد ورشکستگی ایالات متحده، قاضی که پرونده سلسیوس را رهبری می کند، گفت که دادگاه برای راهنمایی در این پرونده در خارج از کشور جستجو خواهد کرد.

گلن نوشت در پرونده 17 اکتبر در پرونده سلسیوس که:

«بسیاری، یا پ[r]در بیشتر موارد، موارد مربوط به ارزهای ارز دیجیتال شده ممکن است مسائل حقوقی را ایجاد کند که هیچ سابقه قانونی کنترل کننده ای در این مدار یا سایر نقاط ایالات متحده یا سایر کشورهایی که موارد در آنها ایجاد می شود وجود ندارد.

با این حال، دادگاه ممکن است 529 صفحه “دارایی های دیجیتال: مقاله مشاوره” منتشر شده توسط کمیسیون حقوقی انگلستان و ولز در مورد سلسیوس را در آینده به عنوان آن سند در نظر بگیرد. آدرس ها “بسیاری از مسائل حقوقی ناشی از موارد مربوط به دارایی های دیجیتال.”

قاضی خاطرنشان کرد: “اصول حقوقی قابل اجرا در بریتانیا برای دادگاه های ایالات متحده الزام آور نیست”، اما گفت که این اصول “ممکن است در رسیدگی به مسائل حقوقی که ممکن است در این مورد به وجود بیاید قانع کننده باشد.”

این مقاله در 28 ژوئیه منتشر شد و از نظر قانونی در بریتانیا الزام آور نیست. این شامل پیشنهادات اصلاح قانون موقت، و برای نظرات باز است تا 4 نوامبر. پیشنهاد می‌کند که دارایی‌های ارز دیجیتال شده را به‌عنوان یک «دسته جدید از دارایی‌های شخصی» نگاه کنیم.

مربوط: روند ورشکستگی درجه سانتیگراد پیچیدگی هایی را در میان کاهش امید به وضعیت نشان می دهد

پلتفرم وام دهی کریپتو سلسیوس در 13 جولای اعلام ورشکستگی کرد پس از توقف عقب نشینی در 13 ژوئن. به دلیل پیچیدگی پرونده، امین ایالات متحده پرونده را مدیریت می کند درخواست یک ممتحن مستقل کرد برای “گشودن” امور مالی و عملیات تجاری سلسیوس و ارزیابی اتهامات بی کفایتی و سوء مدیریت علیه سلسیوس.

سام بنکمن-فرید، رئیس FTX، که در جریان بحران اخیر بازار کریپتو، لقب “بانکدار آخرین راه حل” را به خود اختصاص داده است. قول داده است “نگاهی” در درجه سانتیگراد است، اما اقدام دیگری انجام نداده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر