قانونگذاران ایالات متحده در مورد نگرانی های زیست محیطی استخراج کریپتو به EPA هشدار می دهند

علاوه بر آلودگی هوا و آب در نتیجه تولید انرژی، قانونگذاران به زباله های الکترونیکی سکوهای معدنی و آلودگی صوتی در جوامع اطراف اشاره کردند.

جارد هافمن، عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده و 12 قانونگذار دیگر از آژانس حفاظت از محیط زیست یا EPA درخواست کرده‌اند که شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال را که به طور بالقوه قوانین زیست محیطی را نقض می‌کنند، ارزیابی کند.

در نامه ای خطاب به مدیر EPA مایکل ریگان در روز چهارشنبه، هافمن گفت او و سایر اعضای دموکرات مجلس نمایندگان «نگرانی‌های جدی» در مورد شرکت‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده داشتند که بنا بر گزارش‌ها در انتشار گازهای گلخانه‌ای نقش دارند و مطابق با قانون هوای پاک یا قانون آب پاک عمل نمی‌کنند. قانونگذاران تلاش‌ها برای «بازگشایی تأسیسات بسته گاز و زغال سنگ» را به‌عنوان وسیله‌ای برای تولید انرژی برای عملیات استخراج کریپتو به‌عنوان یک منطقه مورد نگرانی و همچنین استخراج اثبات کار «ناکارآمد انرژی» برای بیت‌کوین شناسایی کردند.بیت کوین)، اتر (ETH), مونرو (XMRو Zcash (ZEC).

در این نامه آمده است: استخراج ارزهای دیجیتال جوامع ما را مسموم می کند. صنعت ارزهای دیجیتال به سرعت در حال گسترش باید پاسخگو باشد تا اطمینان حاصل شود که به شیوه ای پایدار و عادلانه برای محافظت از جوامع عمل می کند.

علاوه بر آلودگی هوا و آب در نتیجه تولید انرژی، قانونگذاران ایالات متحده به “مقدار زیادی زباله الکترونیکی” به دلیل منسوخ شدن استخراج کنندگان کریپتو و “آلودگی صوتی قابل توجه” در اطراف جوامع دارای عملیات استخراج در نیویورک، تنسی اشاره کردند. ، و گرجستان. اعضای مجلس نمایندگان از جمله برد شرمن نماینده – که قبلاً این کار را کرده بود خواستار ممنوعیت ارزهای دیجیتال شد در ایالات متحده – و الکساندریا اوکاسیو کورتز، قانونگذار مترقی نامه ای را در حمایت از اقدام علیه شرکت های معدنی امضا کرد.

در نامه ای به ریگان آمده است: «ما از EPA درخواست می کنیم که انطباق تأسیسات معدنی PW با قوانین زیست محیطی مانند قانون هوای پاک و قانون آب پاک را ارزیابی کند و در هنگام بررسی مجوزها با جوامع تعامل داشته باشد». علاوه بر این، ما از EPA می‌خواهیم هر گونه آسیبی را که این تأسیسات قربانیان تلفات انسانی موجود به جوامع وارد می‌کنند، بررسی و رسیدگی کند، از جمله، اما نه محدود به، اطمینان از دفع مسئولانه زباله‌های الکترونیکی و کاهش آلودگی صوتی.»

از آنجایی که ارزهای دیجیتال همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند و ماینینگ بیشتری را می طلبند، ما باید اطمینان حاصل کنیم که جوامع با بار سمی مرتبط با این فناوری مواجه نخواهند شد.

مربوط: آیا ما در مورد اثرات زیست محیطی استخراج بیت کوین اشتباه می کنیم؟ کریستین سپچار، مدیر اجرایی شرکت Slush Pool توضیح می دهد

نیازهای انرژی برای ماینرهای ارزهای دیجیتال همچنان در میان سیاستگذاران در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر بحث برانگیز است. بلومبرگ در ماه مارس گزارش داد که غول نفت و گاز اکسون موبیل از گاز اضافی استفاده کرده بود از چاه های نفت در داکوتای شمالی برای اداره معدنچیان BTC به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی که در ژانویه 2021 آغاز شد. علاوه بر این، یک قاضی دادگاه عالی ایالت نیویورک اخیراً یک دادخواست را رد کرده است با درخواست شرکت معدنی Greenridge Generation برای توقف فعالیت‌های خود، گفت: سازمان‌ها نتوانسته‌اند ثابت کنند ساکنان با گسترش شرکت از “آسیب زیست محیطی” رنج خواهند برد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس