ماری نیومن، نماینده کنگره، بین 15001 تا 50000 دلار GBTC را به اضافه 215000 دلار سهام کوین کوین بیس گلوبال خریداری کرد.

ماری نیومن، نماینده ایلینویز فاش کرده است که از طریق سهام Grayscale Bitcoin Trust تا سقف 50000 دلار در معرض کریپتو خریداری کرده است.
با توجه به گزارش افشای مالی ثبت با مجلس نمایندگان ایالات متحده روز چهارشنبه، با Congressperson نیومن 
خریداری بین 15،001 $ و $ 50،000 از GBTC بین 9 آبان و روز شنبه گذشته. 
علاوه بر این، او چهار خرید جداگانه از سهام Coinbase Global’s Class A را بین نوامبر و دسامبر انجام داد، تا سقف 215000 دلار.
بخش گزارش افشای مالی ماری نیومن نماینده ایلینوی برای سال 2021
اعضای مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده اجازه خرید، فروش و تجارت سهام و سایر سرمایه‌گذاری‌ها را در زمان تصدی خود دارند، اما همچنین موظفند چنین معاملات بیش از 1000 دلار را ظرف 30 تا 45 روز گزارش کنند. 
این گزارش مطابق با قانون Stop Trading on Congressional Knowledge یا قانون سهام است که در سال 2012 در زمان پرزیدنت باراک اوباما با تصویب تقریباً به اتفاق آرا در هر دو اتاق کنگره تصویب شد. 
بر اساس داده‌های 
جمع‌آوری‌شده از گزارش‌های افشای مالی توسط Bitcoinpoliticians.org، شش عضو دیگر کنگره در حال حاضر دارای ارز دیجیتال یا مقداری در معرض دارایی‌های رمزنگاری هستند، از جمله سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ، مایکل مک کال نماینده تگزاس، پت تومی نماینده پنسیلوانیا، نیو بری مور نماینده آلاباما، نماینده آلاباما و نیو بری مور. جفرسون ون درو نماینده جرسی و مایکل والتز نماینده فلوریدا. 
با این حال، گزارش شده است که بسیاری از قضات و قانونگذاران فدرال با افشا نکردن برخی سرمایه گذاری ها، قانون سهام را زیر پا گذاشته اند .
مرتبط: سناتور طرفدار رمزارز، سینتیا لومیس، خرید بیت کوین تا سقف 100 هزار دلار را فاش کرد
گزارش افشای نیومن پس 
از آن منتشر شد که اعضای کنگره از مدیران اجرایی صادرکنندگان عمده استیبل کوین و شرکت‌های رمزنگاری در یک جلسه برای درک بهتر فناوری و اینکه یک مسیر نظارتی ممکن است منجر شود، 
سؤال کردند . 
الکساندریا اوکاسیو کورتز، قانونگذار مترقی نیز 
اخیراً در رسانه های اجتماعی صحبت کرد و گفت که داشتن بیت کوین ( BTC ) یا سایر دارایی های دیجیتال 
برای او نامناسب است 
زیرا قانونگذاران به “اطلاعات حساس و سیاست های آینده” دسترسی دارند و چنین سرمایه گذاری هایی می تواند بر بی طرفی آنها تأثیر بگذارد.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع