قانونگذار ایالات متحده پرونده ای را برای دلار دیجیتال مطرح می کند

نماینده جیم هیمز گفت: “اکنون زمان آن فرا رسیده است که کنگره روند بررسی و در نهایت تصویب قوانین مجاز برای صدور CBDC ایالات متحده را آغاز کند.”

جیم هیمز، عضو مجلس نمایندگان کانکتیکات، پیشنهادی را با هدف آغاز گفتگو در مورد راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC توسط ایالات متحده منتشر کرده است.

در یک کاغذ سفید منتشر شده در روز چهارشنبه، هیمز اصرار کرد کنگره کاوش در مورد عرضه یک دلار دیجیتال صادر شده توسط فدرال رزرو را آغاز خواهد کرد جلوگیری کردن دولت از عقب ماندن در نوآوری در فناوری مالی. به گفته قانونگذار ایالات متحده، یک CBDC “نباید به عنوان جایگزین سیستم های پرداخت قدیمی و ارزها بلکه به عنوان یک جایگزین اضافی برای مصرف کنندگان و مشاغل در نظر گرفته شود.”

کاغذ سفید پیشنهادی را ارائه کرد که در آن CBDC می‌تواند نگرانی‌هایی را در مورد شفافیت، امنیت و حفظ حریم خصوصی در مقایسه با ارز فیات ارائه دهد. هیمز افزود که هر چارچوب نظارتی در مورد CBDCها که توسط کنگره تصویب می‌شود باید شامل «فرایندهای شناسایی قوی کاربر که نیاز به واسطه‌ها برای تأیید هویت دارندگان کیف پول دارند» باشد، و فدرال رزرو و «نهادهای تجاری مشارکت‌کننده» راهنمایی‌های لازم را ایجاد کنند.

هیمز می‌گوید: «هر چه دولت ایالات متحده برای پذیرش این نوآوری بیشتر منتظر بماند، ما بیشتر از دولت‌های خارجی و بخش خصوصی عقب می‌افتیم». «زمان آن فرا رسیده است که کنگره قوانینی را بررسی کرده و با آن پیش ببرد که به CBDC ایالات متحده اجازه دهد.»

منبع: CBDC کاغذ سفید، نماینده جیم هیمز.

آژانس‌ها و بخش‌های مختلف در دولت ایالات متحده تأثیرات احتمالی دلار دیجیتال را در صورت تصمیم مقامات برای راه‌اندازی آن بررسی کرده‌اند. در ماه می، فدرال رزرو گزارشی منتشر کرد نتیجه گیری که “اجرای سیاست پولی از یک CBDC خرده فروشی به شدت به شرایط اولیه ترازنامه فدرال رزرو وابسته است.”

مربوط: اختلاف دموکرات ها بر سر ارزهای دیجیتال خبر بدی برای مقررات نیست

در میان قانونگذاران ایالات متحده، هیمز اغلب چنین بوده است برای اقدام کنگره فشار آورد در مورد ارزهای ارز دیجیتال شده – به ویژه در مورد فناوری مورد استفاده برای روسیه که به طور بالقوه از تحریم ها دور می شود – و بخشی از یک لایحه را معرفی کرد که بسیاری از آن انتقاد کردند که به وزیر خزانه داری قدرت کنترل نشده ای داده است ارز دیجیتال خاص معاملات نماینده مینه سوتا تام ایمر نیز در ژانویه لایحه ای ارائه کرد با هدف جلوگیری از عمل فدرال رزرو به عنوان یک بانک خرده فروشی در انتشار بالقوه دلار دیجیتال، نشان می دهد قانونگذاران هنوز در مورد CBDC ایالات متحده به اجماع نرسیده اند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس