قانون ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا

  • پارلمان اتحادیه اروپا به تازگی پیشنهادی را تصویب کرده است که بسیاری از صنعت ارزهای دیجیتال نگران آن هستند.
  • این پیشنهاد شامل ارائه دهندگان خدمات کریپتو می شود که اطلاعات شخصی را از کیف پول های بدون میزبانی جمع آوری می کنند.
  • نام‌های مطرح در صنعت ارزهای دیجیتال، قانون جدید را نقض حریم خصوصی می‌خوانند.

در 31 مارس، پارلمان اتحادیه اروپا (EU) به قوانینی رای داد که کیف پول‌های غیرحضوری یا بدون میزبانی را هدف قرار می‌دهند. کمیته امور اقتصادی و پولی در کنار کمیته آزادی های مدنی، عدالت و امور داخلی در مورد الزامات مبارزه با پولشویی به توافق رسیدند. فضای کریپتوکارنسی.

قوانین جدید ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال را ملزم می‌کند تا اطلاعات شخصی هر کسی را که با استفاده از کیف پول‌های بدون میزبانی بیش از 1000 یورو ارز دیجیتال انجام می‌دهد، جمع‌آوری کنند. در غیر این صورت، تراکنش مجاز نخواهد بود. هدف قانونگذاران اطمینان از قابلیت ردیابی این نقل و انتقالات برای شناسایی معاملات مشکوک احتمالی بود.

به طور جزئی، کیف پول های بدون میزبانی آدرس هایی هستند که توسط افراد کنترل می شوند و نه صرافی های کریپتو. این اصطلاحی است که توسط گروه ویژه اقدام مالی و شبکه اجرای جرایم مالی استفاده می شود.

دو تن از اعضای پارلمان اروپا مواضع خود را در این مورد از طریق توییتر به نمایش گذاشتند. مارکوس فیبر به اشتراک گذاشت که این ممنوعیت غیرضروری و نامتناسب خواهد بود. از سوی دیگر، پل تانگ می گوید که این قانون یک ممنوعیت نیست، بلکه یک فرآیند تأیید است.

در همین حال، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex از تصویب این پیشنهاد ابراز ناامیدی کرد. آردوینو در یک رشته توییت گفت که این قانون برای حمایت از مصرف کننده نیست بلکه یک گام به عقب برای حقوق بشر است.

به طور مشابه، برایان آرمسترانگ، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران کوین بیس، در یک رشته توییت، از اینکه چگونه این قانون “ضد نوآوری، ضد حریم خصوصی و ضد اجرای قانون” است، صحبت کرد و از مردم خواست تا با اعضای مجلس تماس بگیرند.

یکی از برجسته ترین صداهای این شماره از پاتریک هنسن، رئیس بخش استراتژی و توسعه کسب و کار Unstoppable DeFi می آید. هانسن موضوعات گسترده ای را در مورد مسائل این قانون جدید مطرح کرده است.


اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر