• Teana Baker-Taylor اخیراً نظر خود را در مورد قانونی بیان کرده است که مجوزهای مربوط به عملیات استخراج دیجیتال را متوقف می کند.
  • بیکر-تیلور معتقد است که این پیشنهاد برای محیط زیست دستاورد چندانی نخواهد داشت.
  • او همچنین معتقد است که ممکن است حتی به مناطقی از نیویورک که برای جذب مشاغل جدید تلاش می کنند آسیب واقعی وارد کند.

Teana Baker-Taylor، مدیر ارشد سیاست اتاق بازرگانی دیجیتال، اخیراً نظر خود را در مورد قانونی اعلام کرده است که مجوزهای عملیات استخراج دیجیتالی را که از منابع انرژی تجدید ناپذیر استفاده می کنند متوقف می کند.

در مجمع ایالت نیویورک اخیرا لایحه A.7389C را تصویب کرد که یک مهلت قانونی برای تأیید برنامه‌ها یا مجوزهای جدید برای عملیات استخراج دارایی دیجیتال تعیین می‌کند. اثبات کار (PoW) استخراج معادن که از انرژی الکتریکی تولید شده توسط سوخت های کربنی مانند زغال سنگ استفاده می کند.

بیکر-تیلور معتقد است که این پیشنهاد برای محیط زیست دستاورد چندانی نخواهد داشت و حتی ممکن است به مناطقی از نیویورک که برای جذب مشاغل جدید تلاش می کنند آسیب واقعی وارد کند.

تخمین زده می شود که PoW در سال 2020 حدود 24 تراوات برق مصرف کرد که حدود 0.16 درصد از مصرف جهانی انرژی است. بیکر-تیلور معتقد است که این اعداد نشان می‌دهند که حذف PoW تأثیر معنی‌داری در انتشار کربن ایجاد نمی‌کند و حتی ممکن است تولید و استفاده بیشتر از انرژی‌های تجدیدپذیر را کاهش دهد.

بیکر تیلور همچنین اظهار داشت که ترکیب برق پایدار صنعت معدن در جهان 58.5 درصد است. تعداد بسیار کمی از صنایع می توانند از چنین مشخصات سازگار با محیط زیست برخوردار باشند.

او همچنین اضافه کرد که بسیاری از ایالت‌ها می‌خواهند عملیات استخراج دارایی‌های دیجیتال را تشویق کنند و آماده هستند تا شرکت‌های مستقر در نیویورک را که به دنبال محیط مالی دلپذیرتری هستند، جذب کنند.

که در تگزاسذینفعان شهادت داده اند که PoW در واقع به تحریک اقتصاد، ایجاد شغل، ترویج توسعه انرژی های تجدیدپذیر مانند خورشیدی یا بادی و بهبود پایه مالیاتی آنها کمک کرده است.

بیکر تیلور در پایان اظهار داشت که با همکاری یکدیگر، صنعت استخراج دارایی دیجیتال و نیویورک می توانند استانداردی را برای گسترش رشد پایدار و اخلاقی کسب و کار تعیین کنند.

او همچنین معتقد است که سنای ایالت باید در زمانی که زمان رای گیری فرا می رسد، این پیشنهاد را رد کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر