قانون رمزگشایی: تفاوت بین شهر نیویورک و ایالت نیویورک، 25 آوریل تا 2 مه

مهلت قانونی ایالت نیویورک در ماینینگ PoW بحث را در مورد پایداری صنعت کریپتو تقویت می کند.

هفته گذشته، نیویورک به طرق مختلف بر سرفصل های رسانه های ارز دیجیتال تسلط داشت. در ایالت نیویورک، مجلس محلی به این لایحه رأی مثبت داد به مدت دو سال محروم خواهد شد هرگونه عملیات معدنکاری جدید که بر مکانیزم های اجماع اثبات کار (PoW) تکیه دارد و از انرژی تولید شده از سوخت فسیلی استفاده می کند.

یک تعلیق موقت، که می تواند پس از ارائه ارزیابی های خود از ردپای کربن صنعت توسط وزارت حفاظت از محیط زیست این ایالت تمدید شود، اولین حمله قانونی بزرگ به استخراج اسرای جنگی به دلایل زیست محیطی در ایالات متحده است. این فشار، پس از گروه‌های حامی دارایی دیجیتال، جامعه را بسیج کرد زنگ خطر را در توییتر به صدا درآورد. سپس، حامیان ممنوعیت مجبور شدند سه ساعت بحث داغ را تحمل کنند تا پیش نویس را به قدری محدود کنند. امیدی برای مبارزه شدیدتر در سنای ایالت نیویورک وجود دارد.

در همین حال، اریک آدامز، شهردار نیویورک نمونه ای از حمایت از نوآوری است همانطور که در طی مصاحبه ای در اجلاس کریپتو و دارایی های دیجیتال در لندن به رژیم BitLicense ایالت خود ضربه زد. به عنوان یک سیاستمدار اخیرا منتخب که ادعا می کند سه چک حقوق خود را به بیت کوین می گیرد (بیت کوینآدامز مجوز را – تنها مجوز در سطح ایالت – یک “موانع بالا” خواند و از قانونگذاران خواست که اگر خارج از چارچوب فکر نمی کنند، حداقل خود جعبه را نابود نکنند.

یکی دیگر نمونه ای از رویکرد معقول به مقررات نمونه ای از سناتور ایالت نیویورک، کوین توماس، که لایحه ای را برای تعریف، مجازات و جرم انگاری تقلب به ویژه توسعه دهندگان و پروژه هایی که قصد فریب سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را دارند، ارائه کرده است. این اصلاحیه برای توسعه‌دهندگانی که «بیش از 10 درصد از این توکن‌ها را ظرف پنج سال از تاریخ آخرین فروش این توکن‌ها می‌فروشند، هزینه‌های قالیبافی اعمال می‌کند».

بحثی که اینجا باقی مانده است

در حالی که برخی معتقدند که قوه مقننه ایالت نیویورک “تحت سلطه عناصر رادیکال و حاشیه ای” است که “نسبت به بخش جدید و مبتکر مالی و فناوری ناآگاه هستند”، لایحه پیشنهادی تعلیق سربازان جنگی در واقع ممکن است اولین نمونه قابل توجهی از اقدام قانونی باشد. با توجه به پایداری استخراج کریپتو درگیری بر سر این که مکانیسم‌های مختلف اجماع چقدر تشنه قدرت هستند و اینکه آیا انرژی تجدیدپذیر یا تولید شده از سوخت فسیلی است که به عملیات معدنکاری نیرو می‌دهد. مدتی است در حال ساخت است در سطوح فدرال و بین المللی این نبردها قطعا در ماه ها و سال های آینده تشدید خواهند شد. در پایان روز، همه چیز بد نیست. برخی از کارشناسان تلاش قانونگذاران آلبانی را از نظر “اقدامی محتاطانه” می دانند راندن ماینرها به سمت شیفت سبز، حتی اگر در ابتدا بتواند تأثیر خنک کنندگی بر عملکرد آنها داشته باشد.

جشنواره مقررات در آمریکای لاتین

به عنوان یک حوزه قضایی اصلی آمریکای جنوبی، برزیل اولین لایحه خود را در مورد ارزهای دیجیتال تصویب کرد در جلسه عمومی سنا بر اساس این پیش نویس، که هنوز موافقت مجلس نمایندگان را دریافت نکرده است، قوه مجریه قوانینی را برای دارایی های ارز دیجیتال پیش نویس خواهد کرد و یک تنظیم کننده جدید ایجاد می کند یا کمیسیون بورس و اوراق بهادار یا بانک مرکزی برزیل را به عنوان تنظیم کننده اصلی معرفی می کند. برای صنعت پاناما در حال حاضر یک قدم جلوتر است، با قانون ارز دیجیتال خاص خود گذراندن دور سوم و پایانی در نظر گرفتن اکنون نوبت رئیس جمهور است که این لایحه را روشن کند. مدافع اصلی این طرح، نماینده کنگره، گابریل سیلوا، معتقد است که این قانون “به پاناما کمک می کند تا به مرکز نوآوری و فناوری در آمریکای لاتین تبدیل شود.” در همین حال، انتظار می رود کوبا شروع به کار کند مجوزهای ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی را صادر کنید از 16 می

CFTC شتاب می گیرد

به نظر می رسد که کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده، یکی از مراکز اصلی قدرت در طرح شلوغ مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده، امتیاز بیشتری در این مسابقه کسب کرده است. یک گروه دو حزبی از قانونگذاران مجدداً این قانون را معرفی کردند قانون بورس کالای دیجیتال، که توسعه دهندگان، فروشندگان، صرافی ها و ارائه دهندگان استیبل کوین را به همراه خواهد داشت زیر نظر CFTC. مسلماً، این مأموریت فقط به ارزهای ارز دیجیتال شده که کالا تلقی می‌شوند تعمیم می‌یابد، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنان بر عرضه‌های اوراق بهادار دارایی دیجیتال قدرت خواهد داشت. این لایحه با استقبال خوب جامعه کریپتو، باید ابتدا در اولین جلسه استماع کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب برسد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس