قانون رمزگشایی شده: پاریس همیشه ایده خوبی است، حتی برای صحبت درباره سیاست ارزهای دیجیتال – 11 تا 18 آوریل

ریپل خوشحال می شود، SEC در یک نبرد داستانی به چالش کشیده می شود و برزیل با قوانین ارزهای دیجیتال پیش می رود.

هفته گذشته، هفته بلاک چین پاریس بود و کانون سیاست ارزهای دیجیتال و مکالمات نظارتی بر این اساس به پایتخت فرانسه نقل مکان کرد. کوین‌تلگراف گزارش‌های گسترده‌ای را از زمین گزارش کرد و مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با برخی از کاپیتان‌های صنعت کریپتو انجام داد که نظرات خود را در مورد وضعیت امور نظارتی به اشتراک گذاشتند. چانگپنگ ژائو از بایننس برای اولین بار گفت که او چنین است از دیدن رگولاتورهایی که از نوآوری های مالی استقبال می کنند هیجان زده هستم برتراند پرز، مدیر عامل بنیاد Web3، معتقد است که بسیاری از سیاستگذاران، از جمله برخی در اتحادیه اروپا، هنوز تمایل دارند که روی مقررات ارز دیجیتال خیلی سریع عمل کنید بدون اینکه ابتدا در مورد این موضوع به درستی آموزش ببینیم. برد گارلینگ هاوس ریپل حتی جمعیت هفته بلاک چین را پر کرد آخرین تحولات در مبارزه دادگاه شرکت در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، که در واقع برای ناشر ریپل مثبت بود. XRP.

وقتی قاضی به SEC با شکست مواجه می شود، ریپل خوشحال می شود

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل در پاریس خوشحال به نظر می رسید. او به حضار در هفته بلاکچین پاریس گفت نبرد دادگاه ریپل با SEC “بسیار خوب و بسیار بهتر از چیزی که در حدود 15 ماه پیش شروع شد، پیش رفت.” دلیل شادی گارلینگهاوس بود تصمیم قاضی سارا نتبرن در مورد اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن در سال 2018، زمانی که او مدیر بخش مالی شرکت SEC بود. هینمن در آن زمان گفت که بیت کوین (بیت کوین) و اتر (ETH) اوراق بهادار نیستند. SEC در طول محاکمه ریپل اعلام کرد که این سخنرانی منعکس کننده دیدگاه های شخصی هینمن است و نه سیاست آژانس. سپس، آژانس استدلال کرد که سخنرانی هینمن منعکس کننده سیاست های ریپل است و نه دیدگاه های شخصی هینمن، و بنابراین می خواست از طریق حفاظت از امتیاز فرآیند مشورتی (DPP) از آنها محافظت شود. قاضی نوشت: «با اصرار بر این امر [the speech] SEC که منعکس کننده نظرات شخصی هینمن است، اکنون نمی تواند موضع خود را رد کند. کاری که SEC می تواند انجام دهد این است که ظرف دو هفته نسبت به آن تصمیم اعتراض کند.

Coin Center مخالف تعریف مجدد SEC است که صرافی چیست

گروه لابی Coin Center گفت که در اظهارنظر کتبی خود در مورد پیشنهاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر تغییر قاعده تحت قانون بورس اوراق بهادار در سال 1934، موضع خود را برای آزادی بیان اتخاذ کرده است. موضوع بحث، تعریف بورس است که SEC پیشنهاد کرد باید “شامل سیستم هایی باشد که استفاده از پروتکل های ارتباطی و سود تجاری غیر شرکتی را ارائه می دهند.” Coin Center گفت که این قانون تغییر خواهد کرد تعریف آژانس از صرافی را تغییر دهد از سیستمی که سفارشات را گرد هم می آورد تا سیستمی که خریداران و فروشندگان را گرد هم می آورد. این روی توسعه‌دهندگان و دیگرانی که کد معامله می‌کنند، نه توکن‌ها، و به‌ویژه توسعه‌دهندگان صرافی غیرمتمرکز (DEX) تأثیر می‌گذارد. به گفته گروه مدافع، این یک موضوع آزادی بیان است. این اولین بار نیست که اتهامات نقض متمم اول علیه آژانس مطرح می شود. SEC گفت این تغییر می تواند “اختلافات نظارتی را بین بازارهای مشابه کاهش دهد.”

برزیل با قانون کریپتو، پایلوت CBDC پیش می رود

گوشه برزیلی cryptoverse نیز اخیراً جای خوشحالی است. آ لایحه تنظیم بازار ارزهای دیجیتال در برزیل انتظار می رود در نیمه اول سال جاری به تصویب کنگره ملی برسد. این لایحه پس از بحث در مجلس نمایندگان از سال 2015 به تصویب رسید و نسخه یکپارچه آن با لایحه مصوب سنا در حال تهیه است. این لایحه به رئیس جمهور برزیل این امکان را می دهد که مقررات ارزهای دیجیتال را به یک نهاد موجود تفویض کند یا یک نهاد نظارتی جدید ایجاد کند. علاوه بر این، این لایحه مجازات تقلب در خدمات دارایی های مجازی را پیش بینی می کند و مشوق هایی را برای ماینرهای ارز دیجیتال ایجاد می کند تا به کشور بیایند. این همش نیست. رئیس بانک مرکزی برزیل تایید کرده است که الف پروژه آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی امسال راه اندازی خواهد شد. دیجیتال Real آزمایشی یک عرضه ثابت خواهد داشت و به سیستم ملی انتقال ذخیره سیستم پرداخت فیات (STR) متصل می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس