قدرت دلار آمریکا تقلید از سقوط ویروس کرونا در سال 2020 است – 5 چیز که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

USD نمایش را در پشت صحنه اجرا می کند زیرا آخر هفته عید پاک جرقه درد برای گاوهای بیت کوین می کند.

بیت کوین (بیت کوین) هفته جدیدی را با آرامش در بازارهای سنتی آغاز می کند اما طوفانی در کریپتو در راه است.

با ادامه تعطیلات آخر هفته عید پاک برای ایالات متحده و بسیاری از اروپا، معامله گران به شدت به این فکر می کنند که آیا بیت کوین می تواند برای چهار روز بدون دخالت سرمایه گذاران حرفه ای ثابت بماند یا خیر.

تاکنون، این تصویر به نفع گاو نر نبوده است – از جمعه خوب، BTC/USD با اقدامات جانبی مشخص شده است که با قسمت‌هایی از نوسانات ناگهانی به سمت نزول مشخص می‌شود.

این یک شب تا دوشنبه ادامه یافت و اکنون، 40000 دلار بار دیگر از دسترس خارج شده است. فضا در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

کوین تلگراف نگاهی به عوامل بالقوه محرک بازار در راستای تأثیرگذاری بر عملکرد قیمت بیت کوین در این هفته دارد.

هزینه شادی تعطیلات برای بیت کوین 40000 دلار است

این یک زمان خسته کننده برای معامله گران بیت کوین است. بدون راهنمایی های سنتی بازار، بیت کوین با چهار روز معاملات «خارج از ساعت» مواجه است، به این معنی که نقدینگی کمتر از حد معمول است.

این عادت دارد که هر گونه حرکت ناگهانی قیمت را موج‌دار کند و تأثیرات بزرگ‌تری نسبت به عادی ایجاد کند.

برای مثال، اگر حمایت خریدار با قیمتی خاص متوقف شود، وقتی شرکت‌کنندگان کمتر – و پول نقد کمتری – برای کاهش آن وجود دارد، وحشت راحت‌تر ایجاد می‌شود.

چنین سناریویی دارد بازی کرد چندین بار در تعطیلات آخر هفته عید پاک. در حالی که بیت کوین/دلار عمدتاً به صورت جانبی معامله می‌شد، قسمت‌هایی از نزول ناگهانی را دید که در تلاش برای بازیابی بود.

در شب یکشنبه، بازار در عرض چند دقیقه به بیش از 1000 دلار سقوط کرد، از جمله ضرر 800 دلاری در یک شمع یک دقیقه‌ای.

داده‌های منابع مانیتورینگ زنجیره‌ای Material Indicators تأیید می‌کند که با از دست دادن پشتیبانی 39000 دلاری همراه شد.

در روز جمعه، شاخص های مواد اشاره شد بلوک پشتیبانی خریدار بلافاصله کمتر از قیمت لحظه ای است، که اکنون وجود ندارد و به طور بالقوه امکان اصلاحی بسیار عمیق تر در آینده را باز می کند که شامل میانگین متحرک 200 هفته ای بیت کوین (200 WMA) می شود.

200 WMA در حال حاضر قیمتی بالاتر از 21000 دلار دارد Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد. این سطح بسیار قابل توجه است و هرگز با قیمت لحظه ای در طول بازارهای نزولی شکسته نمی شود و در طول تاریخ بیت کوین به طور مداوم در حال افزایش است.

در همین حال، Material Indicators در نظرات توییتر ادامه داد: “50، 100 و 200 Weekly MA سطوح مهم هستند.”

«بازارهای گاوی زمانی اتفاق می‌افتند که قیمت بالاتر از 50 WMA باشد. 100 ممکن است یک رالی تسکین دهنده باشد، اما از سال 2011 هرگز روند نزولی نداشته است. 200 WMA همیشه پایین را مشخص کرده است + با کانال پشتیبانی مادام العمر تلاقی دارد.

سایت 100 WMA “ریلیف رالی” از روز دوشنبه 35740 دلار است.

نمودار شمع یک هفته ای BTC/USD (Bitstamp) با 100، 200 WMA. منبع: TradingView

علیرغم عملکرد غیرقابل اعتماد قیمت تعطیلات، تعداد کمی از این ایده که بازارهای کریپتو به طور انبوه برای ضررهای تازه آماده هستند، شگفت زده شدند.

تاجر محبوب پیر چندین هدف را پرچم گذاری کرد روز دوشنبه با نوسانات بیت کوین به آلتکوین ها رسید، و قبلاً هشدار داده بود که چنین حرکت نزولی «میخ در تابوت» برای توکن های ضعیف خواهد بود.

ماکرو شگفتی های زیادی در آستین خود دارد

از آنجایی که بازارهای غربی تا روز سه شنبه بسته شده اند، فضای کمی برای یک حرکت کلان در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد.

بازارهای آسیایی در طول روز دوشنبه عمدتاً ثابت بودند، به طوری که هانگ سنگ هنگ کنگ 0.67 درصد رشد کرد و شاخص ترکیبی شانگهای در زمان نوشتن 0.67 درصد کاهش یافت.

با این حال، بازارهای مالی جهانی در این ماه غیرقابل توجه هستند، زیرا منطقه ناشناخته تنظیم فعلی را تعریف می کند. تورم فزاینده همراه با نرخ های بهره پایین یکی از این ویژگی های جدید است.

برای مفسر بازار، Holger Zschaepitz، تمرکز بر بازارهای اوراق قرضه بین‌المللی بود که از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در سال گذشته، 6.4 تریلیون دلار از ارزش خود را از دست دادند.

«بزرگترین حباب اوراق قرضه در 800 سال گذشته پس از افزایش داده های تورم ایالات متحده (CPI و PPI) که بازارهای اوراق قرضه را تکان داد، همچنان در حال کاهش است. ارزش اوراق قرضه جهانی در این هفته 400 میلیارد دلار دیگر کاهش یافته است و کل ضرر را از ATH به 6.4 تریلیون دلار رسانده است. نظر داد در کنار یک نمودار

نمودار اوراق قرضه جهانی منبع: Holger Zschaepitz/ توییتر

توسعه ترازنامه بانک مرکزی ژاپن، که قبلا Zschaepitz تماس گرفت در این میان بزرگترین تجربه سیاست پولی «در تاریخ» در حال انجام است پدیده های تازه به شکل تورم ناگهانی

تورم یک شمشیر دولبه برای بیت کوین داران است، موج افزایش قیمت ها و واکنش های بانک مرکزی در ابتدا فشار جدی بر سهام و دارایی های ریسک وارد می کند. تنها بعداً، نظریه‌های مختلف استدلال می‌کنند که جزر و مد به نفع بیت‌کوین به‌عنوان ذخیره‌کننده ارزش تغییر می‌کند.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالاهای بلومبرگ، یکی از طرفداران این دیدگاه، «تضاد بین قیمت‌های بالای سهام و کالاهای رام بر اساس 10 سال ممکن است به احتمال بیشتر کاهش برای سهام اشاره کند. نوشت در آخرین آپدیت خود در هفته گذشته

S&P 500 تا پایان سال 2021 حدود 280 درصد افزایش داشت و نمودار نرخ تغییر ما این شاخص را به عنوان یک ریسک بالقوه بازگشت در مقابل فدرال رزرو نشان می دهد.

DXY با تصمیم “انجام یا مرگ” روبرو می شود

در همین حال، یکی از معیارهای اقتصاد سنتی، نقطه عطف مهمی است.

شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) که معیاری مهم برای قدرت دلار است، با ماندن در آستانه 100 امتیازی، با انتخابی بین ادامه صعود و یک اصلاح بزرگ روبرو است.

نمودار شمع 1 هفته ای DXY. منبع: TradingView

زمان زیادی در راه بود – آخرین باری که DXY تا این حد صعودی بود در آوریل 2020 در اوج شوک بازار ویروس کرونا بود.

DXY عادت دارد در حال اجرا در اپوزیسیون نسبت به قیمت بیت کوین، و در حالی که این همبستگی معکوس در سال گذشته تا حدودی شکسته شده است، این احتمال وجود دارد که کاهش عمده دلار برای بیت کوین منفعتی باشد.

جوهال مایلز، مفسر بازار، “اگر ما دوباره شاهد چرخش DXY در این خط روند هستیم، برای ارسال قوی آماده باشید.” خلاصه شده است یکشنبه.

طبیعتاً فدرال رزرو در اینجا اهمیت مهم دارد، زیرا هر تغییر مسیر بر دلار فشار خواهد آورد.

نمودار همراه تأثیر اصلاحات DXY بر BTC/USD را از اواخر سال 2014 نشان می دهد.

نمودار مشروح DXY در مقابل BTC/USD. منبع: جوهال مایل/ توییتر

با این حال، در روز دوشنبه، هیچ نشانه واقعی از یک معکوس وجود نداشت، و یک افت کوتاه در DXY در هفته گذشته – که مصادف با یک افزایش کوتاه مدت در BTC بود – به زودی به طور کامل کاهش یافت.

جسی اولسون، چارتیست محبوب، “بسیاری خواستار اصلاحات در DXY هستند، اما همچنان صعودی به نظر می رسند.” اضافه در روز.

موجودی مبادلات کمترین میزان از اواسط سال 2018 است

سیگنال های صعودی بیشتری که از بیت کوین در محیط فعلی می آید چیست؟

به مبادلات برای یکی نگاه نکنید، زیرا موجودی رو به کاهش آنها به عزم پایدار برای “هدرل” BTC اشاره دارد.

طبق آخرین داده‌ها، نه تنها خریداران به انتقال بخش‌های بزرگی از سکه‌ها از صرافی‌ها به انبار سرد ادامه می‌دهند، بلکه موجودی کلی بیت‌کوین این صرافی‌ها اکنون به پایین‌ترین حد خود در چند سال اخیر رسیده است.

ارقام از شرکت تحلیل زنجیره ای CyptoQuant تایید کنید که موجودی 21 صرافی اصلی تا روز یکشنبه 2.274 میلیون بیت کوین بوده است. آخرین باری که این سطح بسیار پایین بود در جولای 2018 بود.

نمودار ذخایر مبادلات بیت کوین منبع: CryptoQuant

تأثیر چنین روندهای خریداران هنوز در عمل دیده نشده است. علیرغم کاهش عرضه موجود، تقلای واقعی برای بیت کوین هنوز رخ نداده است، در حالی که فروشندگان برعکس در هفته های اخیر به دنبال خروج از سطوح نزدیک به 50000 دلار بوده اند.

نتیجه یک محدوده حرکت محدود برای اقدام قیمت بیت کوین است زیرا خریداران و فروشندگان در یک محدوده کاملاً محافظت شده عمل می کنند. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، اشاره شد پدیده ای که هفته گذشته پخش شد.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استدر همین حال، منبع احتمالی کاهش عرضه ارز، نهادی است نه سرمایه‌گذاران خرد.

احساسات ارز دیجیتال به “ترس شدید” واگرا می شود

آیا احساسات بازار کریپتو واقعاً نشان دهنده یک شوک در حال ساخت است؟

مربوط: 5 ارز دیجیتال برتر برای تماشای این هفته: BTC، XRP، LINK، BCH، FIL

بیت کوین بوده است ستایش کرد به‌عنوان «تنها» بازار واقعاً صادقانه در دسترس سرمایه‌گذاران، و کاهش آن از بالاترین سطح تاریخ، فضای تورمی امسال را که خصمانه با سهام، کالاها و موارد دیگر بود، پیش‌بینی کرد.

اگر این درست باشد، وضعیت فعلی شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده ممکن است به سرمایه گذاران فرصت فکری تازه ای بدهد.

از روز دوشنبه در 24/100، این شاخص به منطقه “ترس شدید” خود بازگشته است و از ابتدای آوریل بیش از نصف شده است.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده (نمایش). منبع: Alternative.me

در مقابل، بازار سنتی شاخص ترس و طمع “خنثی” است، منطقه ای که از زمان خروج از منطقه “ترس” در اواخر ماه گذشته در آن باقی مانده است.

شاخص ترس و طمع (صفحه نمایش). منبع: CNN

در حالی که به همان اندازه به دلیل ماهیت متزلزل خود مشهور است، احساسات بازار کریپتو می تواند هشداری برای کسانی باشد که امیدوارند بدون در نظر گرفتن این شرایط خوب ادامه یابد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس