قزاقستان الزامات گزارش مصرف برق را برای استخراج کنندگان کریپتو افزایش می دهد

شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال ملزم به ارائه اطلاعات جامع در مورد فعالیت‌های خود خواهند بود، زیرا کشور تلاش می‌کند در مصرف برق حاکم باشد.

دولت قزاقستان الزامات گزارش‌دهی جدیدی را برای اپراتورهای استخراج ارز دیجیتال با نگاه دقیق به نحوه تأثیر مصرف انرژی صنعت بر شبکه برق محلی ارائه کرده است.

در سفارش منتشر شده توسط وزیر توسعه دیجیتال کشور در اوایل این هفته، مشاغل استخراج دیجیتال را وادار می کند تا اطلاعات جامع را 30 روز قبل از شروع عملیات ارائه دهند.

مصرف برق و “مشخصات فنی” برای اتصال به شبکه برق باید قبل از شروع عملیات ارائه شود. مقدار و نوع تجهیزات معدنی مورد استفاده، اظهارنامه های کالای گمرکی برای آن تجهیزات و هرگونه سرمایه گذاری برنامه ریزی شده برای 12 ماه آینده نیز باید لحاظ شود.

قزاقستان با هجوم ماینرهای کریپتو پر شد دولت چین سرکوب کرد در تمرین در اواسط سال 2021. افزایش استفاده از دکل های معدنی در کشور منبع انرژی را تحت فشار قرار داد دولت قزاقستان را مجبور به اقدامی کرد و برق را قطع کرد معدنچیان در زمان.

الزامات گزارش‌دهی جدید همچنین بیان می‌کند که ماینرها باید اطلاعات مربوط به شخص حقوقی انجام‌دهنده عملیات را که باید مقیم جمهوری قزاقستان باشد، به همراه اطلاعات تماس، و همچنین آدرس‌های فیزیکی و IP مورد استفاده در فعالیت‌های آن ارائه کنند.

همان اطلاعات باید به روز شود و در یک گزارش سه ماهه اجباری ارائه شود، شرکت هایی که عملیات استخراج معدن را خاتمه می دهند باید پس از انجام این کار گزارش دهند.

دستور اخیر به‌روزرسانی دستور موجود توسط وزیر در اکتبر 2020 است که قوانینی را برای ارائه اطلاعات در مورد فعالیت‌های استخراج دیجیتال وضع می‌کند.

مربوط: توکایف، رئیس جمهور قزاقستان می گوید: ما دومین استخراج کننده ارز دیجیتال در جهان هستیم و عملاً هیچ بازده مالی نمی بینیم.

پیشنهادات به افزایش قیمت برق و افزایش مالیات ماینرهای کریپتو در ماه فوریه مطرح شدند و پیشنهاد افزایش 335 درصدی قیمت برق همراه با حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده (VAT) بر تجهیزات ماینینگ و در عوض مالیات بر هر قطعه جداگانه را داشتند.

مقامات قزاقستانی تلاش کرده اند تا عملیات استخراج غیرقانونی کریپتو در این کشور را به دلیل باری که بر روی شبکه انرژی وارد می کنند، ریشه کن کنند. در ماه مارس، 106 عملیات استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بسته شد در پی یورش‌های آژانس نظارت مالی که در آن زمان بیش از 67000 قطعه تجهیزات را کشف و ضبط کرد.

جدیدترین به روز رسانی شاخص مصرف برق بیت کوین کمبریج (CBECI) در اوت 2021 نشان می دهد که قزاقستان مسکن بوده است. بیش از 18 درصد از نرخ هش BTC جهان، دوم پس از ایالات متحده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس