قسمت تاریک متاورس و نحوه مبارزه با آن | مصاحبه کوین تلگراف

Cointelegraph با دیوید تیلور از Next Earth و Tomer Poran از ActiveFence به بحث در مورد چگونگی تأثیر جنایت بر متاورس پرداخته است.

Metaverse و Web3 به اصطلاحات فراگیر تبدیل شده اند که برخی از جنبه های اینترنت آینده را توصیف می کنند. با این حال، فراتر از تبلیغات، این فناوری‌ها در حال ساختن جهان‌های فراگیر هستند که زندگی دیجیتال و واقعی را تلاقی می‌کنند. همانطور که افراد بیشتری برای کار، بازی و “زندگی” به متاورژن مهاجرت می کنند، به اصطلاح، عوارض دنیای واقعی به وجود می آیند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه جرم و جنایت در متاورج کنترل می شود? چگونه بازیگران بد را از خراب کردن حرکت بزرگ بعدی در نبوغ انسانی باز خواهیم داشت؟ کریستینا لوکرزیا کورنیر سردبیر کوین تلگراف در مصاحبه ای اختصاصی با دیوید تیلور از Next Earth و Tomer Poran از ActiveFence به این سؤالات و موارد دیگر فکر کرد. گفتگوی 20 دقیقه ای در قدیمی ترین بار در دوبلین ایرلند انجام شد.

وقتی از پوران پرسیده شد که چگونه باید با مشکل بازیگران بد در چارچوب متاورز مقابله کنیم، گفت:

سعی نکنید کلاهبرداران، نازی ها یا تروریست ها را اصلاح کنید. خواهند ماند. آنها قبل از اینترنت وجود داشتند و بعد از آن نیز وجود خواهند داشت.

با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توان مشکل را حل کرد. تیلور گفت: “یک جنبه وجود دارد که ما به عنوان ارائه دهندگان پلتفرم می توانیم انجام دهیم، که آموزش است.” و فقط آموزش مداوم. هرگز کافی نخواهد بود.»

مطالب مرتبط: 34 درصد از گیمرها می خواهند از ارز دیجیتال در Metaverse استفاده کنند، علیرغم واکنش های منفی

تیلور و پوران نیز چند نمونه از بازیگران بد درون متاورس را بیان کردند. ما نمی‌خواهیم مصاحبه را خراب کنیم، اما یکی از نمونه‌های آن قطعه زمینی به شکل سواستیکا بود که فروخته شد. البته، شما نیز موارد معمول خود را از کلاهبرداران و کلاهبرداران دارید.

کرنر مصاحبه را با پرسیدن اینکه بالاخره چه زمانی انجام خواهد شد، به پایان رساند جامعه جریان اصلی برای فرا وجه آماده باشد. می‌خواهید پاسخ‌های متفکرانه کارشناسان را در این مورد بشنوید، به‌ویژه اگر روی بازی‌های متاورس که بخشی از سبد ارزهای دیجیتال شما هستند، بانکداری می‌کنید.

مصاحبه کامل را در سایت ما ببینید کانال یوتیوب، و اشتراک را فراموش نکنید!

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس