قطر ایرویز اعلام کرد: متاورژن انسان ها را توانمند می کند

قطر ایرویز قصد دارد خطوط هوایی NFT را راه اندازی کند و امکان خرید بلیط متاورس برای پروازهای فیزیکی را فراهم کند.

هواپیمایی قطر اعلام کرد سه‌شنبه که اولین تجربه متاورس خود، QVerse را راه‌اندازی کرد. این پلتفرم واقعیت مجازی به علاقه مندان این امکان را می دهد که بتوانند به صورت مجازی از ناحیه Premium Check-in در فرودگاه بین المللی حمد (HIA) بازدید و پیمایش کنند.

با این حال، طبق اظهارات این شرکت به کوین تلگراف، QVerse صرفاً اولین حمله این شرکت به متاورس است. این شرکت گفت که قصد دارد ابتکارات محیط مجازی خود را گسترش دهد و معتقد است که متاورس بخشی از آینده روابط انسانی است.

ما معتقدیم که آینده مجازی است. فراجهان با به چالش کشیدن ابتدایی ترین روش هایی که زمانی محدودیت ها بودند، انسان ها را توانمند می کند، افق دیدشان را گسترش می دهد و محدودیت های آنها را می شکند.

به گفته این شرکت، ورود آن به متاورس نشان‌دهنده تمایل مسافران آن به «محتوای همه‌جانبه‌ای است که می‌تواند تصمیم‌گیری آن‌ها را قبل از خرید بلیط تقویت کند و اغلب مشتاق کشف هواپیمایی است که پرواز می‌کنند».

مطالب مرتبط: قطر در حال بررسی بانک های دیجیتال و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی است

نمایندگان شرکت اظهار داشتند: “به همین دلیل است که ما معتقدیم QVerse نحوه انتخاب مسافران را برای خرید تغییر خواهد داد.”

این شرکت همچنین تاکید کرد که قصد دارد قابلیت‌ها، مکان‌ها و تعاملات بیشتری را به پلتفرم متاورس خود اضافه کند و هدف آن این است که این تجربه را از طریق پلتفرم Oculus Quest VR اجتماعی و قابل دسترس کند.

همچنین قصد دارد از طریق متاورس، خرید بلیط برای پروازهای فیزیکی و انتخاب صندلی در هواپیماهای واقعی را نیز شامل شود. این شرکت خاطرنشان کرد که اقداماتی در دروازه‌های متاورس مانند Decentraland و The Sandbox ممکن است در آینده رخ دهد.

مطالب مرتبط: مرکز مالی قطر، کسب و کارهای ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرد

ما در حال حاضر به جای سرمایه‌گذاری در Decentraland یا Sandbox، بر ایجاد متاورز خود تمرکز می‌کنیم. اما ما این طرح را رد نمی کنیم. ما همچنان به بررسی این موضوع ادامه می‌دهیم که چگونه می‌توانیم این منطقه را توسعه دهیم و NFTها را به صورت استراتژیک در QVerse بگنجانیم.

سال گذشته قطر ایرویز اولین شرکت هواپیمایی شد در خاورمیانه با همکاری انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) بلاک چین “گذرنامه دیجیتال” را اتخاذ کند. اخیراً، نیروی هوایی ایالات متحده نیز ورود خود به متاورس را اعلام کرده و یک درخواست علامت تجاری برای طرحی به نام ارائه کرده است. SpaceVerse. در حالی که جزئیات سفارش و آنچه SpaceVerse کمیاب است، این سفارش نشان می دهد که این یک محیط آموزش واقعیت مجازی، آزمایش و عملیات برای آژانس دفاعی ایالات متحده خواهد بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس