قمری

  • Lunar یک پلتفرم ارز دیجیتال متمرکز را ارائه می دهد که تمام مزایای DeFi را ارائه می دهد.
  • رابط همه کاره Lunar یک تجربه کاربرپسند ساده و شفاف جدید را باز می کند.
  • $LNR توکن اصلی شبکه است که از فناوری BSC استفاده می کند.

کریپتوکارنسی در مرز بین جایگاه اصلی و جریان اصلی قرار دارد. تعداد سرمایه گذاران نهادی در حال رشد است، هرچند به هیچ وجه نزدیک به آن نیست اکثریت 85 درصد در سهام آخرین سهامدار کوین بیس حرف افزایش 56 درصدی درآمد حاصل از پول نهادی را نشان می دهد. با افزایش سرمایه گذاران نهادی، گذار به جریان اصلی واضح تر می شود.

با این حال، تعداد کمی از پروژه ها فاصله بین ارز دیجیتال و دنیای واقعی را پل می کنند. این پروژه‌ها اغلب فاقد حرفه‌ای هستند، از کسب‌وکارهای دنیای واقعی جدا هستند و پلتفرم‌های غیرمتمرکز آشفته ایجاد می‌کنند. از این رو، پروژه ای مورد نیاز است که یک مرکز کنترل شده از ابزار غیرمتمرکز را فراهم کند که با بلوغ و با مشارکت های واقعی مدیریت شود. این پروژه Lunar است، با رمز BNB (زنجیره هوشمند بایننس) $LNR. Lunar یک پلتفرم ارز دیجیتال متمرکز مجدد ارائه می دهد که تمام مزایای DeFi (مالی غیرمتمرکز) را ارائه می دهد – بدون هیچ یک از هرج و مرج.

مشکلات سیستم‌های DeFi کنونی یک تعامل کند و غیرقابل اعتماد بین کاربران و سیستم‌های تبادل ایجاد می‌کند. این را می توان به نقدینگی کم و دشواری جابجایی بین بلاک چین و ایجاد یک تجربه کاربری پیچیده مرتبط دانست. تنوع بین ارزها و توکن های مبادله شده باعث می شود تعداد ناکافی معامله گران با دارایی های متحرک مطابقت نداشته باشند. با رابط همه کاره Lunar، تکه تکه شدن چیزی مربوط به گذشته است و برای یک تجربه کاربرپسند ساده و شفاف جدید باز می شود. ادغام همه این ویژگی ها در یک پلتفرم جمعی که برای سازگاری زنجیره ای با توکن ها و NFT ها ساخته شده است.

سودمند

کاربرد قمری بی نظیر است. این فقط ابزار ارائه شده عالی نیست، بلکه نحوه کار سیستم ها با یکدیگر نیز عالی است. برخلاف سایر پلتفرم‌هایی که ابزار مستقل ارائه می‌کنند، Lunar همه آن را ارائه می‌کند. گزینه های ابزار عبارتند از؛ کیف پول، تجارت DEX، نمودار قیمت، اطلاعات توکن، کاوشگر توکن، ردیابی نمونه کارها، فهرست‌های نظارت، هشدارهای قیمت، ردیابی بازتاب، سهام، معاملات NFT (توکن غیرقابل تعویض) و موارد دیگر. در حال حاضر، اگر کاربری بخواهد توکن‌هایی را بخرد و به اشتراک بگذارد، باید از چندین پلتفرم برای به دست آوردن آنها عبور کند. سرمایه‌گذاران همچنین باید نمودارها را به یکدیگر ارجاع دهند و از طریق کاوشگرهای توکن نگاه کنند. با Lunar، مزایای تمرکززدایی بر روی کاربر متمرکز می شود و تجربه را دوباره متمرکز می کند.

شراکت

ساده‌سازی فرآیند کریپتوکارنسی در ماه چیزی است که سرمایه‌گذاران نهادی و شرکت‌های سنتی بیشتری را وارد این صنعت می‌کند. همینطور، انجمن سیاره ای قبلاً با Lunar وارد شراکت شده است. انجمن سیاره ای یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر فضا است که توسط کارل ساگان، که اکنون با مدیرعاملی بیل نای، بنیانگذاری شده است. Lunar به آنها ملحق شده است تا در مأموریت آنها برای کاوش در فضا، یافتن حیات و دفاع از زمین کمک کند. برای انجام این کار، Lunar یک صندوق مشترک ایجاد کرد که به تحقیقات و توسعه‌های مرتبط با فضا کمک می‌کند. این مشارکت نشان می دهد که ارز دیجیتال بسیار فراتر از یک روش خاص برای سود مالی است. Lunar و The Planetary Society یک چشم انداز بزرگ برای تغییر جهان ارائه می دهند.

دسترسی

Lunar نه تنها یک تجربه روان و ساده را به ارمغان می آورد، بلکه یک تجربه قابل دسترس را نیز به ارمغان می آورد. دسترسی یک جزء حیاتی برای جذب سرمایه گذاران جدید است. Lunar اخیرا در لیست شده است دیجی فاینکسصرافی پیشرو که رعایت الزامات قانونی را برای تضمین بازار ایمن در سطح جهانی در اولویت قرار داد. با توجه به این تمرکز بر انطباق و مقررات، دیجی‌فینکس میزبان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم با ویژگی های سودمند برای موسسات برای انجام معاملات پیشرفته طراحی شده است. لونار با فراهم کردن دسترسی به سرمایه گذاران نهادی قرار است شکاف را برای پذیرش انبوه پر کند.

NFT ها

Lunar انگیزه های منحصر به فرد بیشتری ارائه می دهد. برای تقویت اکوسیستم خود، Lunar در حال ایجاد آنچه آنها کریستال های NFT می نامند. NFT های سه بعدی رندر شده با کیفیت بالا برای ارائه ابزار اختیاری اما تاثیرگذار ایجاد شده اند. هر کریستال به یکی از هشت نوع مختلف با کمیاب های متفاوت اختصاص داده می شود. کمیاب بودن کریستال ها، کاربردهایی را که کاربر به دست می آورد را دیکته می کند. به عنوان مثال، یک چیز نادر توکنومیک را اضافه می کند که در آن یک دارنده از هر تراکنش $LNR درصدی پاداش دریافت می کند.

Lunar سریعترین پروژه در حال رشد در اکوسیستم BNB است. آنها مزایای زیادی را در یک بسته گسترده و در عین حال ساده ارائه می‌کنند، جایی که کاربر می‌تواند هر کاری را انجام دهد، از تجارت ارزهای دیجیتال یا NFT گرفته تا تجزیه و تحلیل نمودار و سهام‌بندی توکن. لونار همچنین با The Planetary Society شراکتی در دنیای واقعی ایجاد کرد که باعث پیشرفت علم و ایجاد تغییرات پایدار شد. پلتفرم‌های DeFi پر هرج و مرج و تقسیم‌بندی شده اکنون به گذشته تبدیل شده‌اند، زیرا Lunar همه ویژگی‌ها را در یک تجربه روان جذب می‌کند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر