قوانین مالیاتی جدید هند بر نوآوری تأثیر می گذارد

  • دولت هند کریپتو را مشمول کسر مالیات قرار داده است.
  • ماه گذشته، دولت هند شروع به اخذ مالیات 30 درصدی از تمام درآمدهای حاصل از دارایی های دیجیتال کرد.
  • این مقررات تأثیر نامطلوبی بر تجارت کریپتو دارد.

معاملات موفق کریپتو بسیاری از سرمایه گذاران هندی را تشویق کرده است که حتی بیشتر از پول خود را در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کنند. با این حال، در آخرین بودجه اتحادیه، دولت هند کریپتوها را مشمول کسر مالیات قرار داده است.

ماه گذشته، دولت هند شروع به شارژ یک 30 درصد مالیات بر کل درآمد حاصل از دارایی های دیجیتال. این مالیات بر تمام عواید حاصل از دارایی های ارز دیجیتال اعمال می شود و از اول آوریل اعمال شده است.

علاوه بر این، دولت تصمیم گرفت که یک درصد کسر مالیات دیگر در تاریخ 1 ژوئیه اعمال شود. این 1 درصد در مورد تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و نه فقط برای تراکنش‌هایی که سود ایجاد می‌کنند، اعمال می‌شود.

دولت متقاعد شده است که مکانیسم TDS آن برای تراکنش های ارز دیجیتال به ردیابی تراکنش ها و همچنین جلوگیری از فرار مالیاتی در هند کمک می کند. همچنین صرافی‌های کریپتو را مسئول واریز مالیات از طرف فروشندگان در پلتفرم‌هایشان می‌کند. با این حال، این مبادلات به دنبال شفافیت بیشتر در مورد اجرای TDS هستند.

این مقررات تأثیر نامطلوبی بر تجارت کریپتو دارد. برخی از سهامداران هندی برای حفظ درآمد خود به دنبال بازارهای خارج از کشور هستند.

یک مدیر اجرایی از وزیر ایکس به این موضوع اضافه کرد و گفت: «متاسفانه کاری که دولت انجام می‌دهد این است که به دلیل همه این مقررات، شما هرگز یک اکوسیستم در اطراف کریپتو در هند نخواهید داشت.

همان مدیر اجرایی همچنین اظهار داشت که مقررات جاری می تواند بر نوآوری در بخش کریپتوهای نوظهور و سایر زمینه ها از جمله تأثیر بگذارد. توکن های غیر قابل تعویض (NFT).

از سوی دیگر، گاوراو مهتا، بنیانگذار Catax، معتقد است که TDS می تواند سودمند باشد زیرا فرار مالیاتی همیشه یک مشکل بزرگ در هند بوده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر