قیمت اتریوم به سمت 2000 دلار حرکت می‌کند، اما تحلیلگران می‌گویند که این فقط یک «رشد تسکین‌بخش» دیگر است.

قیمت اتریوم از سطح حمایت عمده جهش کرد، و در حالی که 2000 دلار می تواند یک هدف کوتاه مدت باشد، اکثر تحلیلگران می گویند که این فقط یک “رالی تسکین دهنده” است.

در 30 می، بازار ارزهای دیجیتال یک جهش بسیار ضروری را تجربه کرد که شاهد آن بیت کوین بود.بیت کوین) از 30900 دلار و اتر (ETH) با رشد 5.84 درصدی به 1930 دلار رسید، اما تحلیلگران هشدار می‌دهند که انتظار برگشت این روند ممکن است خیلی زود باشد.

نمودار 1 روزه ETH/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی داریم به آنچه که چندین تحلیلگر در مورد چشم انداز پیشرفت اتر و سطوح حمایت و مقاومت اصلی که باید به آن توجه داشته باشند، می گویند.

جهش از حمایت عمده

جهش 30 می در اتر برای تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر Rekt Capital که ارسال شده نمودار زیر، با بیان این که “این بیشتر به این بستگی دارد که #ETH چقدر از اینجا حرکت می کند.”

نمودار 1 ماهه ETH/USD. منبع: توییتر

Rekt Capital گفت:

از نظر فنی، #اتریوم می تواند تا 2269 دلار افزایش یابد تا آن را به مقاومت جدیدی تبدیل کند. خلاصه کلی این است که این رالی هر چه به آن تبدیل شود، احتمالا ضعیف تر از اواسط سال 2021 خواهد بود.

بازیابی احتمالی تا 2700 دلار

بینشی از مسیرهای احتمالی قیمت اتر توسط معامله‌گر ارزهای دیجیتال Ace of Alts ارائه شده است. ارسال شده نمودار زیر که ETH را نشان می دهد “در حال حاضر برای چهارمین بار بازه را دوباره پایین نگه می دارد.”

نمودار 3 روزه ETH/USD. منبع: توییتر

Ace of Alts گفت:

“اگر بتوانیم این را در حالت سه بعدی نگه داریم، می توانم در تابستان شاهد جهش به منطقه 2700 دلاری باشیم. این ناحیه به احتمال زیاد به عنوان LH دیگر عمل خواهد کرد [lower high] در روند نزولی با این حال، R/R [risk/reward] در این سطح بسیار خوب است.»

مربوط: کارشناسان صنعت می گویند چرخه های خرس پاکسازی بازار سالم هستند

به دنبال “یک پای دیگر پایین”

در حالی که جهش قیمت اتر یک منظره خوشایند برای معامله گران بود، کریپتو Tony احتیاط کرد. ارسال کردن نمودار زیر و هشدار برای “هرگز تصویر بزرگتر را از دست ندهید.”

نمودار 1 روزه ETH/USDT. منبع: توییتر

کریپتو تونی گفت:

“بله در حال حاضر همه چیز خوب به نظر می رسد، اما برای من این یک تجمع تسکین دهنده است. ما هیچ ساختار بازار شکسته‌ای در چارچوب زمانی نداریم و تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود، من همچنان به دنبال یک مرحله دیگر هستم.»

بر اساس نمودار ارائه شده، یک نقطه نزولی دیگر این پتانسیل را دارد که قیمت اتر را به محدوده 1500 دلار کاهش دهد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.271 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 45.9٪ است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس