قیمت ETH

    • فورک اتریوم ممکن است تاخیر داشته باشد.
    • Vitalik Buterin قصد دارد ادغام را در ماه اوت تکمیل کند.
    • به گفته تحلیلگران، قیمت اتریوم ممکن است تا 2800 دلار افزایش یابد.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، هشدار داد که تغییر در برنامه ها ممکن است باعث به تاخیر افتادن پروژه شود. بمب عظیم دشوار به تعویق افتاده است و این پروژه احتمالاً بیشتر به تعویق خواهد افتاد. تا آگوست 2022، نقشه راه جدید بوترین نشان می دهد که او ادغام را به پایان خواهد رساند.

در اجلاس توسعه دهندگان Web 3.0 شانگهای، بوترین گفت که ادغام اتریوم می تواند در اوایل آگوست 2022 انجام شود. ویتالیک بوترین مطمئن است که اثبات سهام (PoS) سوئیچ به موقع تکمیل خواهد شد. با این حال، او اظهار داشت که اگر مشکلاتی در اجرای شبکه آزمایشی پیش بیاید، ممکن است راه اندازی به تعویق بیفتد.

اگر مشکلاتی ایجاد شود و توسعه دهندگان مشکلاتی را پیدا کنند که باید برطرف شوند، ممکن است ادغام اتریوم به تعویق بیفتد. به گفته بوترین، تأخیر ممکن است ادغام را به سپتامبر یا اکتبر 2022 بازگرداند. این خبر برای کسانی که نگران احتمال هارد فورک دیگری هستند، تسکین می یابد.

اگر ادغام به تعویق بیفتد، بعید است که تغییر تا سال 2023 اتفاق بیفتد.

چالش‌هایی که بوترین به آن اشاره کرد، چالش‌هایی هستند که وقتی بلاک چین ETH، با تمام برنامه‌ها و مقررات غیرمتمرکزش، از اثبات کار (PoW) به PoS تغییر می‌کنند، به وجود می‌آیند.

اگر شرایط بازار مناسب باشد، همانطور که یک متخصص نشان داده است، اتریوم ممکن است پس از مثبت شدن روند قیمت برای ETH به 2800 دلار بازگردد. الگوی فراکتال مشابه چیزی است که تحلیلگر در نمودار قیمت اتریوم در اکتبر 2016 مشاهده کرد. آنها مشاهده کردند که اولین خروج جعلی با شکست مثلث صعودی همراه است. اگر الگوی مثلث صعودی اجرا شود، تحلیلگر انتظار دارد قیمت اتریوم در بلند مدت به 4200 دلار افزایش یابد.

ایده آل است که منتظر بمانید تا پایین ترین سطح ETH قبل از ورود طولانی مدت به بازار، زیرا انتظار می رود یک شکست به سمت صعودی باشد. در تجزیه و تحلیل فراکتال، می توان مشاهده کرد که دو خروج جعلی وجود دارد که به دنبال آن قیمت اتریوم از مثلث صعودی خارج می شود.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر