Crypto_prices_today_Bitcoin_climbs_back_bove_44000$;_Ethereum

  • قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش یافت زیرا روابط روسیه و اوکراین همچنان یک عامل باقی مانده است.
  • آلتکوین های بیشتری تحت تاثیر افزایش بهمن در آخر هفته قرار گرفتند.
  • SEC به BlockFi دستور می دهد تا 100 میلیون دلار جریمه برای طرح های خود بپردازد.

بیت کوین و اتریوم قیمت‌ها افزایش یافته است زیرا بازار جهانی کریپتو در سمت سبز نمودار معلق است و تنش‌های پیرامون اوکراین کاهش یافته است که باعث علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به دارایی‌های دیجیتال شده است.

برای اولین بار از پایان هفته گذشته، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، بیت کوین شاهد افزایش 5.2 درصدی بود.

این افزایش روی سایر توکن‌های دیجیتال نیز تأثیر گذاشت، به طوری که اتر با افزایش ۷ درصدی به بیش از ۳۱۰۸.۱۷ دلار و Aave حدود ۷ درصد رسید. در یک نقطه، XRP افزایش 4.58 درصدی در 0.8331 دلار داشت، در حالی که سولانا به 8.39 درصد در 102.20 دلار رسید.

قیمت Polygon با 9.63 درصد افزایش به 1.79 دلار رسید. آلت‌کوین‌های بیشتر، به‌ویژه Dogecoin و Shiba Inu، به ترتیب با 2.79 درصد افزایش به 0.15 دلار و 2.79 درصد در 0.00003129 دلار رسیدند.

روز سه‌شنبه، روسیه اعلام کرد که برخی از نیروها پس از پایان رزمایش‌های خود به پایگاه‌های معمولی خود باز می‌گردند که منجر به جمع‌آوری سهام آمریکا و افزایش ذخایر آن شد. با این حال، هشدارهای ایالات متحده در مورد حمله احتمالی روسیه به اوکراین در این هفته بزرگ‌تر شده است.

در خبرهای دیگر، پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال، BlockFi، همانطور که روز دوشنبه توسط تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار ایالات متحده اعلام شد، 100 میلیون دلار جریمه برای حل و فصل اقدامات قانونی علیه طرح تجاری خود پرداخت خواهد کرد.

طبق تحقیقات Cornerstone، این بالاترین مجازات از زمان پیگیری پرونده های قضایی در سال 2013 است.

این مورد درست در زمان به عنوان کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دنبال ایجاد یک مرجع نظارتی بر خدمات ارزهای دیجیتال است که آنها را به‌عنوان سرمایه‌گذاری و نه نوعی پول در نظر می‌گیرد.

گری جنسلر، رئیس SEC در بیانیه ای گفت:

توافق امروز روشن می کند که بازارهای ارزهای دیجیتال باید از قوانین اوراق بهادار پیروی کنند.

جنسلر به دقت زیر نظر دارد بازار ارزهای دیجیتال از زمان پیوستن به SEC کمتر از یک سال پیش.

حدود دو سال است که BlockFi خدمات وام‌دهی ارز دیجیتال خود را در ازای بهره‌های ماهانه ارائه می‌کند و بیش از 600000 سرمایه‌گذار را جذب می‌کند. دستور SEC.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر