الروند، همراه با Polygon و Uniswap، سه آلتکوین بودند که در گزارش خبری اخیر توسط CNBC برای این ماه مراقب باشند، زیرا علیرغم تداوم تسلط خرس‌ها در بازار کریپتو، موفق به کسب سودهای قابل توجهی شدند.

  • الروند در حال حاضر در یک الگوی صعودی قرار دارد و آماده آزمایش نشانگر مقاومت 57.7 دلاری است
  • اگر روند صعودی آن ادامه یابد، EGLD می تواند تا 67.5 دلار افزایش یابد
  • کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که دارایی در پایان سال با قیمتی نزدیک‌تر به ATH نوامبر 2021 باشد

الروند با موفقیت قیمت 45.43 دلاری خود در 28 سپتامبر را 10 درصد افزایش داد و به 55.65 دلار معامله کرد.

اما توکن بلاک چین عملکرد خود را بهبود بخشید و نمودار خود را به رنگ سبز نشان داد به جز قیمت سال تا به امروز که مانند بقیه فضای ارز دیجیتال قرمز باقی مانده بود.

در زمان مطبوعات، با توجه به داده ها از کوینگککوآلتکوین با قیمت 56.50 دلار معامله می شود و 3.9 درصد در 24 ساعت گذشته و 4.8 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

سودهای 14 و 30 روزه آن نیز چشمگیر است و در حال حاضر به ترتیب 17.8 درصد و 16.2 درصد است.

اخبار خوب بیشتر برای الروند

الروند در هفته‌های گذشته قربانی یک اصلاح قیمت عظیم شد و تا 32 درصد کاهش یافت.

اما نمودار تحلیل تکنیکال فعلی این دارایی نشان می‌دهد که قیمت آن در یک الگوی فنجانی و دسته قرار گرفته است که در فضای کریپتو سیگنال بهبودی می‌دهد.

Source: TradingView

بهبودی اتفاق افتاد اما کوتاه مدت بود و در 57.5 دلار متوقف شد. اتفاقاً، این نشانگر مقاومتی است که خریداران برای پیشی گرفتن از آن تلاش کردند.

اگر الروند حرکت صعودی خود را از سر بگیرد و کریپتو با موفقیت نشانگر قیمت مهم 57.7 دلار را بشکند، خود را در یک روند صعودی سریع منجنیق خواهد کرد و به مرز 67.5 دلار خواهد رسید.

سرمایه‌گذاران و دارندگان آلت‌کوین همچنان باید محتاط باشند، زیرا شکست زیر شاخص مقاومت ذکر شده به معنای کاهش قیمت تا 51.5 دلار است.

پیش بینی قیمت الروند

از آنجایی که ارز دیجیتال از شکست ماه گذشته خود در حال بهبود است، کارشناسان تحلیل خود را برای قیمت الروند به اشتراک می گذارند.

پرتال پیشرو آموزش فارکس و کریپتو Trading Beasts گفت که الگوریتم منطقی آنها پیش بینی می کند که EGLD ممکن است تا پایان سال 2022 به 184 دلار برسد.

از سوی دیگر، Wallet Investor دو پیش بینی برای قیمت Elrond ارائه کرد. اولین مورد این است که با قیمت معاملاتی 252 دلار از سال خارج می شود. مورد دوم یک پیش بینی پنج ساله برای توکن است که به نظر آنها در سال 2027 به 612 دلار می رسد.

در همین حال، کریپتو گونتر گفت که تغییرات بیش از حد بین حداکثر و حداقل قیمت دارایی، تصمیم گیری در مورد خرید یا نه را دشوار می کند زیرا پیش بینی آن برای EGLD تا پایان سال 2022 به 210 دلار می رسد.

در نهایت، GOV Capital، رهبر امور مالی عمومی، از نظر پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال، صعودی‌ترین است زیرا این شرکت اعلام کرد که سال را با قیمت بیش از 870 دلار به پایان خواهد رساند.

اگرچه با توجه به ارزش فعلی الروند، پیش‌بینی‌های قیمت خارج از این دنیا به نظر می‌رسد، اما این دارایی قبلاً نشان داده است که می‌تواند به چنین سطوحی برسد، زمانی که در 23 نوامبر سال گذشته به بالاترین حد خود یعنی 545.64 دلار رسید.

EGLD total market cap at $1.32 billion on the daily chart | Featured image from Zipmex, Chart: TradingView.com

Disclaimer: The analysis represents the author's personal views and should not be construed as investment advice.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر