به نظر می رسد پس از اینکه اعداد شاخص تولید امپایر استیت در ماه اکتبر بسیار کمتر از انتظارات باشد، حرکت که در دارایی های ریسک وارد شود.

قیمت بیت‌کوین به ۲۰ هزار دلار نزدیک‌تر می‌شود زیرا داده‌های «بسیار بدتر» ایالات متحده باعث افزایش سهام می‌شود


بیت کوین (بیت کوین) با افزایش ارزش سهام ایالات متحده در افتتاحیه وال استریت 17 اکتبر، به سمت 20000 دلار حرکت کرد.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

با کاهش ارزش دلار آمریکا، سهام افزایش یافت

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در Bitstamp به 19672 دلار رسیده است که 3.5 درصد نسبت به پایین ترین سطح آخر هفته افزایش یافته است.

این ارز ارز همگام با سهام افزایش یافت و S&P 500 و Nasdaq Composite Index به ترتیب 2.7% و 3.2% در عرض 30 دقیقه معامله افزایش یافتند.

این اقدام با داده‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده در قالب شاخص تولید امپایر استیت ترکیب شد که در ماه اکتبر به -9.1 کاهش یافت که بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی -4.3 و 1.5- در سپتامبر بود.

فدرال رزرو نیویورک خلاصه کرد: «بر اساس نظرسنجی اکتبر، فعالیت های تولیدی در ایالت نیویورک کاهش یافت. تفسیر روی داده ها

شاخص شرایط عمومی کسب و کار هشت واحد کاهش یافت و به 9.1- رسید. بیست و سه درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که شرایط در طول ماه وضعیت یافته است و سی و دو درصد گزارش کردند که شرایط بدتر شده است.

در پاسخ، Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، نتایج را «بسیار بدتر از حد انتظار» خواند.

«برترین بازده و دلار DXY در افق. بیت کوین افزایش می یابد پیش بینی کرد.

با آن، شاخص دلار آمریکا (DXY) به روند صعودی اخیر خود در روز ادامه داد و 112 را هدف قرار داد و 0.65 درصد کاهش یافت.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در اطلاعات بلومبرگ، «کاهش تورم دارایی‌های ریسک در سال 2022 و انقباض فدرال رزرو با وجود تمایل جهان به سمت رکود، یک بازی پایان ناپذیر را نشان می‌دهد». نوشت ضمن جمع بندی تحلیل کلان تازه.

درمان با قیمت پایین تر ممکن است در کالاها برای محدود کردن محدودیت فدرال رزرو و کاهش عرضه پول ضروری باشد. خنک کردن نفت خام ممکن است سوخت بیت کوین و طلا را تامین کند.»

نمودار کندل 1 روزه شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

تحقیقات نوسانات قریب الوقوع را تقویت می کند

در حالی که معامله‌گران پیش‌بینی می‌کردند در بازه‌های زمانی هفتگی به بازارهای کریپتو کمک کند، دیدگاه‌های دیگر تکرار کرد این واقعیت که در درازمدت، برای چندین ماه هیچ چیز برای بیت کوین تغییر نکرده است.

مربوط: «آماده شوید» برای نوسانات بیت کوین – 5 چیز که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی خود نشان داد: «بسیار غیرمعمول است که بازارهای بیت کوین به دوره هایی از چنین نوسانات کم تحقق یافته برسند، به طوری که تقریباً تمام موارد قبلی قبل از یک حرکت بسیار نوسان بوده است.هفته در زنجیره

در کنار نموداری از نوسانات واقعی بیت کوین، محققان از جمله چک میت، تحلیلگر ارشد، استدلال کردند که بازار به نقطه محوری رسیده است.

آنها ادامه دادند: «نمونه‌های تاریخی با نوسانات یک هفته‌ای کمتر از ارزش فعلی 28 درصد در بازار نزولی، پیش از حرکت‌های قابل توجه قیمت در هر دو جهت بوده است.

نمودار نوسانات 1 هفته ای بیت کوین (نمایش تصویر). منبع: Glassnode

در پایان، گلاس‌نود اذعان کرد که علی‌رغم وجود سوخت برای شکست احتمالی قیمت، برای مثال در معاملات آتی با BTC که به بالاترین حد خود رسیده است، «جهت جهت‌گیری کمی در بازارهای آتی وجود دارد».

در این خبرنامه آمده است: “نوسانات احتمالی در افق وجود دارد و مشخص نیست که قیمت بیت کوین برای مدت طولانی ثابت بماند.”

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر