قیمت بیت کوین افزایش قیمت در شب سال نو را معکوس کرد. هدلرها به چیدن صندلی ها ادامه می دهند

قیمت بیت کوین پس از مشاهده بالاترین سطح از 48500 دلار در اوایل روز به زیر 46000 دلار سقوط کرد. آلت کوین های پیشرو نیز کاهش یافتند.

بیت کوین (بیت کوین) و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در اواخر روز در 31 دسامبر کاهش یافت و پاک شد. سود روزانه برای پایان دادن به یک سال بسیار موفق با یک یادداشت ضعیف تر.

به روز رسانی بازار

قیمت بیت کوین در 31 دسامبر به زیر 46000 دلار سقوط کرد و آخرین بار با توجه به داده های موجود در زیر این سطح در نوسان بود. Cointelegraph Markets Pro و TradingView. این ارز دیجیتال پرچمدار بیش از 5 درصد از اوج خود در روز و 2.9 درصد در روز کاهش یافته و به 45933 دلار معامله می شود.

با نزدیک شدن به پایان سال، قیمت بیت کوین به حالت تدافعی بازگشت. منبع: Cointelegraph Markets Pro

آلت کوین ها با مسیر نزولی مشابه بیت کوین، با امثال اتر (ETH)، بایننس کوین (BNB) و سولانا SOL هر کدام بیش از 2 درصد سقوط می کنند. کاردانو ADA بیش از 4 درصد در روز کاهش یافت.

مجموع ارزش بازار همه ارزهای دیجیتال بیش از 100 میلیارد دلار از اوج خود در طول روز کاهش یافت. افتادن بر اساس گزارش CoinGecko، از 2.4 تریلیون دلار به 2.27 تریلیون دلار رسیده است.

ارزش بازار کریپتو بیش از 100 میلیارد دلار از اوج خود در روز کاهش یافت. منبع: CoinGecko

واژگونی ناگهانی به دنبال افزایش اندکی برای بیت کوین و سایر ارزهای ارز دیجیتال شده بود که در اوایل 31 دسامبر اتفاق افتاد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، قیمت بیت کوین بیش از 1500 دلار افزایش یافت در کمتر از یک ساعت – تجمعی که ممکن است با کمک رویداد انقضای گزینه‌های دسامبر به ارزش تقریباً 6 میلیارد دلار صورت گرفته باشد.

مربوط: تجزیه و تحلیل قیمت 12/31: BTC، ETH، BNB، SOL، ADA، XRP، LUNA، AVAX، DOT، DOGE

کریپتو OG ها به انباشته شدن ادامه می دهند

بیت کوین برای بازدهی کمتر از 60 درصد از سال به امروز آماده می شود که بسیار پایین تر از آن چیزی است که بسیاری از پیش بینی کنندگان در آغاز سال 2021 خواستار آن بودند. اگرچه بیت کوین هرگز به ارزش گذاری های شش رقمی عالی نزدیک نشد. ، ارز دیجیتال پیشرو همچنان به جذب سرمایه گذاران با اولویت زمانی کم ادامه می دهد. (سرمایه گذاران با اولویت زمانی کم بر رفاه مالی خود در آینده دور به جای حال تاکید بیشتری دارند.)

اصلاح قیمت اخیر بیت کوین عمدتاً توسط گردشگران به اصطلاح ارز دیجیتال انجام شده است که در تابستان وارد بازار شدند. همانطور که کوین تلگراف اخیرا گزارش کرده است، دارندگان کهنه کار هنوز هستند فروش مقادیر کم سابقه BTC از اواخر دسامبر در همین حال، فعالیت خرید در کوین بیس به نظر می رسد در پایان سال به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

اوایل این هفته، تحلیلگر مدیریت UTXO، Dylan LeClair، با اشاره به اینکه دارندگان بلندمدت بیت کوین دارای هزینه زنجیره ای بسیار پایین تری نسبت به کسانی هستند که در حال حاضر می فروشند، گفت: “OG های واقعی همچنان محکم هستند.” میانگین هزینه زنجیره ای برای دارندگان بلندمدت بیت کوین 17825 دلار است در حالی که برای کسانی که در حال حاضر سکه های خود را خرج می کنند 33890 دلار است.

مربوط: 5 داستان برتر صعودی بیت کوین در سال 2021

علاوه بر طبقه خرده‌فروشی دارندگان بلندمدت، بازار کریپتو شاهد هجوم سرمایه‌گذاران نهادی پیچیده در سال 2021 بود. درآمد خالص از صندوق‌های ارز دیجیتال در سال 2021 از 9.3 میلیارد دلار فراتر رفت که بیت‌کوین بیش از دو سوم کل آن را تشکیل می‌دهد. با توجه به داده های CoinShares. این صندوق ها 16 هفته متوالی ورودی را تا 13 دسامبر ثبت کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس