داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد در حالی که اخیراً قیمت بیت‌کوین با مشکل مواجه شده است، استخراج‌کنندگان دست‌های الماسی نشان داده‌اند.

ذخایر ماینر بیت کوین در بحبوحه تثبیت قیمت اخیر همچنان باقی است

همانطور که توسط یک تحلیلگر در CrypoQuant اشاره شده است پستماینرهای بیت کوین مدتی است که انباشته شده اند و کاهش قیمت آنها را نمی ترساند.

ذخیره ماینر بیت کوین” شاخصی است که کل مقدار سکه های موجود در کیف پول همه ماینرها را اندازه گیری می کند.

هنگامی که ارزش این اندیکاتور کاهش می یابد، به این معنی است که عرضه توسط ماینرها کاهش می یابد. چنین روندی ممکن است نشانه‌ای از این باشد که ماینرها در حال حاضر در حال دامپینگ هستند زیرا معمولاً سکه‌ها را برای فروش در بورس از ذخیره خود خارج می‌کنند. و بنابراین، این می تواند برای قیمت سکه نزولی باشد.

از سوی دیگر، یک روند صعودی در این اندیکاتور، زمانی که طولانی شود، می تواند برای ارزش بیت کوین صعودی باشد زیرا ممکن است نشان دهد استخراج کنندگان در حال انباشته شدن هستند.

مطالب مرتبط | کوانت شباهت های بین بازارهای فعلی و تابستان 2020 بیت کوین را توضیح می دهد

اکنون نموداری وجود دارد که روند ذخیره ماینر بیت کوین را در چند سال گذشته نشان می دهد:

Looks like the value of the metric has been trending sideways in recent months | Source: کریپتوQuant

همانطور که در نمودار بالا می بینید، ذخیره ماینر بیت کوین قبل از شروع روند صعودی سال 2021 در ارزش بسیار بالایی قرار داشت، اما به محض اینکه شروع به کار کرد، بسیاری از ماینرها به سود خود دست یافتند.

پس از سقوط در ماه مه همان سال، معدنچیان برای مدتی مقاومت کردند، اما خیلی طول نکشید تا زمانی که متریک در حین تخلیه سقوط کرد.

مطالب مرتبط | بیت کوین کاملاً از مقایسه چرخه بازار پیروی می کند، چه چیزی برای کریپتو پیش می آید؟

ماینرهای فعال هزینه‌های جاری مانند برق دارند، بنابراین در مواقع سودآوری کم، باید سکه‌های خود را بفروشند تا این قبوض را پرداخت کنند.

این دارندگان در ماه ژوئیه با شروع یک رالی جدید دوباره شروع به تجمع کردند. با این حال، این بار، آنها فروش نداشتند ATH ضربه خورد و تصادف رخ داد.

اگرچه، ماینرها نیز در ماه های اخیر به ذخایر بیت کوین خود اضافه نکرده اند. اما با این وجود، آنها از طریق حرکت جانبی به ظاهر بی پایان که اخیراً قیمت کریپتو نشان داده است، قوی بوده اند.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش، قیمت بیت کوین حدود 38.4 هزار دلار شناور است که در هفته گذشته 1 درصد کاهش داشته است. در ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال 17 درصد کاهش یافته است.

نمودار زیر روند قیمت سکه را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین

The value of the crypto seems to have slid down over the last few days | Source: BTCUSD on TradingView
Featured image from Unsplash.com, charts from TradingView.com, کریپتوQuant.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر