قیمت بیت کوین به پایین ترین حد 10 هفته اخیر رسید زیرا افزایش 40 هزار دلاری تبدیل به یک تله گاو نر شد

یک معکوس کامل و سپس مقداری برای BTC به این معنی است که گاوها با ماه ها زمین تسلیم شده کنار می آیند.

بیت کوین (بیت کوین) در 5 مه به پایین ترین سطح خود در بیش از دو ماه گذشته رسید، زیرا معاملات وال استریت شاهد بازگشت نوسانات با جهش بود.

نمودار شمع 1 روزه BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

DXY به عنوان سهام، سقوط کریپتو جشن می گیرد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView با کاهش قیمت بیت کوین/دلار آمریکا به 36520 دلار در بیت استمپ، تصویر ناراحت کننده ای را برای صاحبان سهام ترسیم کرد.

با محدود کردن ضرر، که در یک نقطه مجموعاً 8.3 درصد بود، بیت کوین تنها با قیمتی که آخرین بار در 24 فوریه امسال مشاهده شده بود، افزایش یافت.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این عملکرد در کنار هم بود آشفتگی در بازارهای آمریکا از آنجایی که سهام از سودهای قبلی خود چشم پوشی کردند تا چشم انداز اقتصادی را کاهش دهند. افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بنابراین به نظر می رسید که چیزی شبیه به شاه ماهی قرمز است.

معامله‌گر معروف Cheds: “BTC پس از تله گاو نر بد دیروز به زیر 37 هزار سقوط کرد. درس خوبی برای بسیاری از کسانی که همچنان بر مبارزه با این روند اصرار دارند.” واکنش نشان داد در روز.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین/دلار آمریکا در حدود 37000 دلار معامله می‌شد که بخش کوچکی از زمین را که در دو ساعت اول جلسه وال استریت تسلیم شده بود، جبران کرد. در مقایسه، نزدک 100 4.5 درصد و S&P 500 3.2 درصد کاهش داشت.

حتی خبری مبنی بر خرید پروتکل بلاک چین Terra یک غول 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین برای حمایت از استیبل کوین TerraUSD (UST) نتوانست روحیه را بهبود بخشد.

“آیا می توانید تصور کنید که اگر این بازار سهام در هفته های آینده به حالت عادی بازگردد و آنها نیاز به معکوس کردن سیاست های خود در طی یک یا دو ماه داشته باشند، این چقدر برای اعتبار بانک مرکزی (اعتماد به سیستم فیات) فاجعه بار خواهد بود. ” میزبان پادکست پرستون پیش نظر داد به عنوان ثبات نسبی بازگشت.

در عین حال، همانطور که در نشان داده شده است، این اقدام برای دلار آمریکا یک موهبت بود شاخص دلار آمریکا (DXY) ضررهای قبلی را معکوس می کند تا بالاترین سطوح خود را در بیست سال اخیر دوباره آزمایش کند.

DXY در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 104 بود که 1.2 درصد در روز افزایش داشت.

نمودار شمع 1 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

گاوها بیشترین فشار را از ژانویه احساس می کنند

در میان هرج و مرج، تئوری‌های صعودی قبلی در مورد BTC که بازه‌های زمانی طولانی‌تری را پوشش می‌دادند، آزمایش بزرگ خود را دریافت کردند.

مربوط: پیش‌بینی می‌گوید: «به احتمال زیاد» قیمت بیت‌کوین قبل از اینکه بیت‌کوین به ۳۰ هزار دلار برسد، به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

از جمله آن ها بر اساس حجم موجود در تراز بیت کوین (OBV) بود.

OBV، a اندازه گیری حجم تجمعی حساب محبوب توییتر «IncomeSharks» پیشتر در 5 می ادعا کرد که برای شناسایی فشار خرید و فروش استفاده می‌شود، در واقع از زمان پایین‌ترین قیمت 32000 دلاری در ژانویه خواستار افزایش قیمت بیت‌کوین شده است.

از آن زمان، مجموعه ای از افت های بالاتر این تصور را ایجاد کرده بود که بر اساس داده های OBV می توان از نزولی جدی جلوگیری کرد.

با این حال، همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، هدف قیمت 30000 دلار یا کمتر در ماه های آینده تنها در چند هفته گذشته افزایش یافته است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس