بازار کریپتوها در روز پنجشنبه عمدتاً در قلمرو سبز بود و بیت کوین تمام ضررهای روز قبل را بازیابی کرد و حتی به بالاترین سطح 10 روزه فراتر از سطح 42000 دلار رسید.

داده های Coingecko نشان می دهد که بیت کوین با 3 درصد افزایش در 7 روز گذشته به 42484.88 دلار معامله می شود.

اتریوم با بالاترین سطح محلی مشابهی دنبال کرد، اما اکثریت بازار ارزهای دیجیتال به طور روزانه در سبز باقی می ماند.

پس از جهش دیروز، گاوها به افزایش قیمت ها ادامه دادند. بیت کوین پس از شکستن یک نقطه مقاومت بحرانی از مرز 42 هزار دلار گذشت، در حالی که اتریوم نیز پس از کاهش موقت به زیر 3 هزار دلار در اوایل هفته، از سقف 3150 دلاری خود نیز فراتر رفت.

مطلب پیشنهادی | بیت کوین از 40000 دلار گذشته است، اما ممکن است برای حفظ موقعیت تلاش کند

بیت کوین پس از یک هفته که در آن قیمت تا 38000 دلار کاهش یافت، نقطه عطف حیاتی 42 هزار دلاری را دوباره به دست آورد. این عملکرد قوی و پیشرفت ثابت قیمت، احتمال یک روند صعودی جدید در روزهای آینده را نشان می دهد.

عملکرد قوی برای بیت کوین

این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته به یک نقطه عطف کوچک دیگر دست یافت و برای اولین بار از 11 آوریل از بالاترین رقم تاریخ ژانویه 2021 یعنی 42000 دلار عبور کرد. تا لحظه نگارش این مقاله، کمی زیر این آستانه است و ارزش بازار به 800 میلیارد دلار نزدیک می شود.

اگر حرکت بیت کوین در نهایت معکوس شود، تحلیلگران بازار ممکن است شاهد هجوم گاوها باشند که شاید قیمت را به سمت سطح مقاومت قریب الوقوع 42700 دلار سوق دهد.

کریپتو total market cap at $1.92 trillion on the daily chart | Source: TradingView.com

پیش بینی برای ارتقای ETH رشد می کند

قیمت اتریوم در هفته‌های اخیر به‌طور غیرمعمولی بی‌ثبات بوده است، زیرا انتظارات برای ارتقای نرم‌افزار عظیم این ارز دیجیتال افزایش یافته است.

سرمایه گذاران و توسعه دهندگان اصطلاح “ادغام” را ابداع کرده اند و انتظار می رود در ماه های آینده رخ دهد.

تیم بیکو، مهندس اتریوم، در 11 آوریل توییت کرد که “ادغام” همانطور که قبلاً پیش بینی شده بود در ماه ژوئن انجام نخواهد شد.

افزایش گسترده بیت کوین نتیجه آن است که معامله گران بزرگ کریپتو ارز دیجیتال را با قیمتی با تخفیف انباشته می کنند.

مطلب پیشنهادی | Conquering Terrain: Terra’s Stablecoin UST اکنون سومین ارز دیجیتال بزرگ است

علاوه بر این، نقدینگی های قابل توجه در بازار آتی، به ویژه در موقعیت های خرید، قیمت بیت کوین را به بالای 41500 دلار رسانده است.

از سوی دیگر، این انحلال عظیم نشان می دهد که بخش عمده ای از جامعه تجاری علاقه خود را به بزرگترین ارز دیجیتال جهان از دست داده اند.

در همین حال، اقتصاددانان پیش بینی می کنند که اگر خریداران بر مقاومت اولیه در قله 42000 دلار غلبه کنند، بیت کوین به 45000 دلار نزدیک می شود. هنگامی که مانع سربار 45000 دلار غلبه کرد، افزایش مقاومت به سقف 48000 دلار قابل دستیابی است.

Featured image from Barron’s, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر