قیمت بیت کوین به 43 هزار دلار می رسد، اما معامله گران هشدار می دهند که “درد واقعی” برای آلت کوین ها وجود دارد.

حتی با وجود افزایش ناگهانی به 42.3 هزار دلار، معامله‌گران هشدار می‌دهند که اگر دیدگاه‌های کلان فعلی ثابت بماند، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها همچنان در رنج واقعی هستند.

بیت کوین (بیت کوین) در 11 ژانویه پس از اینکه بزرگترین ارز دیجیتال نتوانست مقاومت بالای 42000 دلار را شکست دهد، اندکی وارد بازار باز وال استریت شد، اما به نظر می رسد نظرات تازه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، باعث تقویت بازارها شده است.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بیت کوین در حد حمایت کاهش می یابد

به گفته پاول، ایالات متحده احتمالا برای مدتی در یک محیط کم بهره باقی خواهد ماند، اظهار نظری که به نظر می رسد سهام و ریسک دارایی هایی مانند ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD به وسط محدوده باریکی که اکنون چهار روز را در آن سپری کرده است، بازگشته است.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، می گوید: «بسیار ساده، بیت کوین هنوز در محدوده باریکی گیر کرده است، که در آن سطح 42.8 هزار دلار نمی تواند شکسته شود. خلاصه شده است به دنبال کنندگان توییتر

“به طور کلی، ما در حال حاضر با حمایت روبرو هستیم که برای جلوگیری از هر گونه شکست بازار باید حفظ شود.”

حتی با وجود فشار فعلی به 43100 دلار، روحیه معامله‌گران حتی با وجود شاخص‌های صعودی زنجیره‌ای و علاقه باز محتاطانه باقی می‌ماند. برانگیختن امیدها از یک “فشار کوتاه” صعودی.

در شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده، تازه از پایین ترین قیمت های چند ماهه تنها 10/100، پس از مشاهده افزایش از افزایش قیمت یک شبه، محکم در قلمرو “ترس شدید” باقی ماند.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده منبع: Alternative.me

فیل‌فیلب، بنیان‌گذار Decentrader، درباره اقدام کتاب سفارش مشتقات در 10 ژانویه، گفت که برای کاهش احتیاط خیلی زود است.

او به مشترکان کانال معاملاتی تلگرام خود گفت: “پیشنهاد بزرگ برای Binance، FTX و Bitfinex و یک شمع بداخلاق روزانه پر می شود. بنابراین شاید کمی آرامش داشته باشد، اما من تا زمانی که اوضاع از نظر مادی تغییر نکند، خرس هستم.”

درد واقعی “هنوز در راه است” در آلت کوین ها

پنتوشی، معامله گر همکار، به همان اندازه متزلزل، استدلال کرد که آلت کوین ها قبل از از سرگیری روند نزولی خود، با تیک تاک بالاتر، مستعد ایجاد تله گاوی هستند.

مربوط: «بالاترین پس‌زمینه کلان در 75 سال» – 5 چیز برای تماشای بیت کوین در این هفته

مانند filbfilb و دیگرانپنتوشی دیدگاه جالبی در مورد بیت کوین حفظ کرده است و حتی به لطف جو کلان، دیدگاه نزولی را تا سال 2022 ادامه داده است.

او می گوید: “بسیاری از این آلت ها به نظر می رسند که برای مکیدن افراد قبل از یک پا ناخوشایند، جهش کمی دارند. بسیاری از نواحی در حال آزمایش مجدد که قبلاً پس از تشکیل برآمدگی های سهموی برگشته اند، اما مناطق بزرگی در زیر آنها وجود دارد که هرگز تکیه گاه ها ساخته نشده اند.” هشدار داد فالوورهای توییتر سه شنبه

“درد واقعی هنوز در راه است.”

پنتوشی سولانا را برجسته کرد (SOL) که او گفت که علاقه مند به خرید آن فقط در سطوح بسیار کاهش یافته بین 50 تا 80 دلار است.

SOL/USD در زمان نگارش مقاله با قیمت 140 دلار معامله شد، در حالی که بزرگترین آلت کوین اتریوم (ETH) با افزایش بیت کوین، 3200 دلار را پس گرفت.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس