بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار، رشد قابل توجهی را در خود تجربه کرده است. حرکت صعودی، با بازگشت قیمت بیت کوین به آستانه حیاتی 61000 دلار.

این بهبود به دنبال یک روند نزولی یک هفته ای است که منجر به کاهش 20 درصدی به 56000 دلار در روز چهارشنبه شد. با بازگشت حرکت صعودی، امکان آزمایش بیشتر سطوح مقاومت بالا و بازپس گیری سطوح قیمت از دست رفته قبلی قوی تر می شود.

بیت کوین Bulls Eye 68000 دلار

با توجه از نظر جاستین بنت، کارشناس بازار، بازیابی سطح مقاومت 61000 دلاری زمینه های بالقوه ای مانند 67000 تا 68000 دلار را باز می کند. با این حال، در حال حاضر، این سطح همچنان به مقاومت قابل توجهی ادامه می دهد.

تحلیلگر کریپتو Con در تحلیل اصلاح اخیر قیمت بیت کوین حاکی از که اصلاح بازار برای سیر بلندمدت قیمت ضروری بود.

آزمایش مجدد کامل میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (EMA) در 56700 دلار و بازگشت به اندیکاتور حمایت کردن مناطق، مانند شاخص حرکت جهت دار، نشان دهنده تثبیت قیمت سالم است.

علاوه بر شاخص‌های فنی، کی یانگ جو، موسس و مدیر عامل شرکت کریپتوQuant، شرکت تحلیلی داده‌های زنجیره‌ای و بازار، احساسات صعودی فعلی را برجسته می‌کند.

خرید نهنگ های BTC در 24 ساعت گذشته بسیار زیاد است. منبع: کی یونگ جی در X

با توجه به آنها داده هانهنگ ها در 24 ساعت گذشته مقدار قابل توجهی بیت کوین جمع آوری کردند که در مجموع 47000 بیت کوین بود. این افزایش انباشت توسط سرمایه گذاران بزرگ، چشم انداز مثبت قیمت بیت کوین را بیشتر تقویت می کند.

قیمت بیت کوین برای افزایش صعودی آماده است

تحلیلگر کریپتو Titan of کریپتو پیش بینی های صعودی بیشتری را برای قیمت بیت کوین ارائه کرده است. پیشنهاد می کند که اصلاحات اخیر منجر به گرفتن نقدینگی بلندمدت اهرمی شده است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی تصادفی (RSI) در نمودار 5 روزه در آستانه عبور از قلمرو صعودی است.

این اتفاق در طول تاریخ با یک روند صعودی همراه بوده است حرکت قیمت در بیت کوین، منجر به بالاترین سطح می شود. چنین الگوی پتانسیل افزایش اعتماد سرمایه گذاران و جلب فشار خرید بیشتر را دارد.

یک سیگنال مثبت دیگر برجسته شده است توسط Titan of کریپتو سیگنال خرید اخیر است که توسط اندیکاتور Supertrend تولید شده است، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود. این ابزار فنی به شناسایی روند حرکت قیمت دارایی کمک می کند.

قیمت بیت کوین
سیگنال خرید سوپرترند بیت کوین منبع: Titan of کریپتو در X

سیگنال خرید، که فقط سه ماه پیش رخ داد، نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است هنوز فضای قابل توجهی برای رشد قبل از رسیدن به اوج چرخه خود داشته باشد. به گفته این تحلیلگر، داده های تاریخی نشان می دهد که مدت زمان متوسط ​​از سیگنال خرید به چرخه بالا تقریباً 19 ماه است که نشان دهنده پتانسیل یک روند صعودی پایدار است.

قیمت بیت کوین
نمودار روزانه بهبود قیمت بیت کوین را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد. منبع: BTCUSD در TradingView.com

بیت کوین که در حال حاضر با قیمت 61600 دلار معامله می شود، تنها در 24 ساعت گذشته افزایش چشمگیر 4.7 درصدی داشته است. باید دید که آیا BTC با موفقیت بالاتر از سطوح مقاومت شکسته خواهد شد، در حالی که توانایی سطوح حمایتی که قبلاً آزمایش شده‌اند را برای مقاومت در برابر روندهای نزولی احتمالی آینده به چالش می‌کشد.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر