قیمت بیت کوین دوباره نتوانست 20 هزار دلار را نگه دارد، اما یک پوشش نقره ای وجود دارد

تلاش BTC برای بازپس گیری 20000 دلار به عنوان پشتیبانی شکست خورد، اما داده های زنجیره ای تعداد انگشت شماری از نکات مثبت را نشان می دهد.

بازارها برای مدت کوتاهی در 27 سپتامبر سبز شدند، زیرا بازارهای سهام پس از عقب نشینی در 26 سپتامبر بازگشتند و thBitcoin را به ارمغان آورد.بیت کوین) قیمت به مقاومت خط روند نزولی بلندمدت باز می گردد که در حال حاضر 20100 دلار است.

متأسفانه برای خریداران، شتاب مثبت برای سهام و ارزهای دیجیتال به سرعت کاهش یافت و قیمت بیت کوین با کاهش دوباره به زیر 19000 دلار، اکثریت سودهای روزانه را از دست داد.

همانطور که از 25 مارس تاکنون وجود داشته است، قیمت بیت کوین بیش از چند ساعت قادر به بالا رفتن از مقاومت نیست و شکست 27 سپتامبر در خط روند روند پرچم های خرس متوالی را ادامه می دهد که شاهد ادامه روند نزولی هستند.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: TradingView

طبق تحقیقات Arcane، افزایش شدید بیت کوین به بالای 20000 دلار نسبتاً ناچیز است، با توجه به اینکه حق بیمه آتی همچنان پایین است و “کمک چندانی به وضعیت ریسک پذیری بازار ندارد.”

نرخ تامین مالی قرارداد دائمی BTC در مقابل قیمت بیت کوین. منبع: Arcane Research

اضافی داده ها تحقیقات Arcane نشان می دهد که نرخ های سرمایه برای اولین بار از 13 سپتامبر خنثی شده است، اما به طور کلی، معامله گران با توجه به نگرانی ها در مورد چالش های کلان و تهدید مداوم مقررات غیردوستانه کریپتو، تمایلی به اضافه کردن زمان طولانی ندارند.

آستر نقره ای وجود دارد

همانطور که در تجزیه و تحلیل قبلی ذکر شد، علیرغم شکست ها و خرابی ها، قیمت بیت کوین به سادگی در همان محدوده 24300 تا 17600 دلاری 103 روز گذشته معامله می شود. تا به امروز، یک کاتالیزور برای ایجاد شکست به پایین‌ترین سطح نوسان یا بالا بردن قیمت به بالای مقاومت و تأیید مقاومت قبلی به عنوان حمایت هنوز رخ نداده است.

خوشبختانه، همه اینها برای بیت کوین غم و اندوه نیست. یه ذره مثبت اخبار از ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode می‌آید، که خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران بالغ‌تر تصمیم گرفته‌اند به جای فروش با قیمت فعلی، موقعیت‌های خود را حفظ کنند.

بر اساس معیار Revived Supply 1+ Years، شاخصی که «مقدار کل سکه هایی را که پس از دست نخورده ماندن برای حداقل 1 سال به گردش می آیند» را ردیابی می کند، جریان عرضه نهفته که به استخر عرضه فعال باز می گردد، «بسیار قابل توجهی است. کم.”

Revived Supply 1 سال + امتیاز Z. منبع: glassnode

فشرده سازی مخارج سررسید که در آخرین مراحل بازار صعودی 2018 مشاهده شد، در طی آخرین بازدیدهای مجدد به زیر 20000 دلار وجود ندارد، و این نشان می دهد که دارندگان بلندمدت به خوبی به نوسانات عادت کرده اند و تمایلی به فروش با قیمت های فعلی ندارند.

Revived Supply 1 سال + امتیاز Z. منبع: glassnode

با توجه به اینکه بیت کوین 72 درصد نسبت به بالاترین سطح خود کاهش یافته است و بخشی از سرمایه گذاران انتظار دارند که قیمت ها در رویداد کاپیتولاسیون غیرمنتظره بعدی به 10000 دلار ریزش کند، می توان عدم فروش وحشتناک از سوی سرمایه گذاران بالغ را مثبت تفسیر کرد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس