• بیت کوین کش (BCH) در 24 ساعت گذشته کاهش یافته و قیمت آن را به حدود 278.28 دلار کاهش داده است.
  • قیمت BCH دیروز به سطح حمایت مهم در حدود 277 دلار نزدیک شد.
  • ممکن است خرس ها قدرت کافی برای شکستن به زیر سطح پشتیبانی مهم که قبلاً چندین بار آزمایش شده است را نداشته باشند.

بیت کوین کش (BCH) طبق گزارش CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است و قیمت آن را به حدود 278.28 دلار در زمان نوشتن این مقاله کاهش داده است.

در حال حاضر رتبه 24 در لیست CoinMarketCap از بازار کریپتو caps، ارزش بازار BCH 5.34 میلیارد دلار است. این آن را پایین تر از UNUS SED LEO (LEO) با ارزش بازار 5.38 میلیارد دلاری و بالاتر قرار می دهد. کیهان (ATOM) با ارزش بازار 5.3 میلیارد دلاری.

حجم معاملات 24 ساعته BCH نیز اندکی کاهش یافته و به 4,285,353,283 دلار رسیده است که در روز گذشته 3.20 درصد کاهش داشته است.

وقتی به نمودار قیمت BCH/USD نگاه می کنید، قیمت BCH دیروز به سطح حمایت مهم در حدود 277 دلار نزدیک شد. هنگامی که قیمت به زیر سطح حمایت رسید، گاوها تمام تلاش خود را کردند تا قیمت را به بالاتر از سطح برسانند. امروز، به نظر می رسد که قیمت در آن سطح با فشار خرید و فروش به همان اندازه که از شمع روزانه مشاهده می شود، در نوسان است.

نمودار نشان می دهد که این اولین بار نیست که این سطح پشتیبانی آزمایش می شود. قیمت قبلاً سطح را در فوریه دو بار و سپس در آغاز و اواسط مارس آزمایش کرد و سعی کرد دوباره آن را در اواسط آوریل آزمایش کند. تمام تست های قبلی با یک حرکت صعودی دنبال شد. آیا این آزمون تکرار آنچه در آزمون های قبلی رخ داده است خواهد بود؟

به نظر می رسد اکثر حجم، حجم فروش است. با این حال، این سطح ممکن است دوباره برای خرس ها بسیار قوی باشد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر