xrp

  • مانند بسیاری از آلتکوین‌ها، ریپل (XRP) سودی را که در هفته گذشته انباشته کرده بود از دست داده است.
  • XRP چندین نوسان بین 0.301 تا 0.311 دلار تنظیم کرده است.
  • اگر قیمت XRP از حمایت 0.340 دلاری بازگردد، نشان می‌دهد که گاوها کنترل را در دست گرفته‌اند.

مانند بسیاری از آلتکوین ها، ریپل (XRP) سودی را که در هفته گذشته انباشته کرده بود از دست داده است که به احتمال زیاد ناشی از آن است. بیت کوین (BTC) تلاش می کند تا سر خود را بالاتر از یک سطح مهم تاریخی نگه دارد.

اگر خرس‌ها کنترل بیت کوین را در دست بگیرند، می‌تواند به خوبی در قیمت XRP و سایر آلتکوین‌ها منعکس شود.

قیمت ریپل در 18 جولای توانست از مقاومت نزولی چند ماهه عبور کند که منجر به افزایش 6.3 درصدی XRP شد. در این دوره، XRP یک نوسان 0.380 دلار را به ثبت رساند و بسیاری بر این باورند که این نقطه رالی است که در 13 جولای آغاز شد.

از زمان این بالا، XRP نوسان های متعددی را بین 0.301 تا 0.311 دلار تنظیم کرده است. این می تواند به عنوان یک استخر نقدینگی دیده شود و از پایین آمدن XRP جلوگیری می کند.

XRP Perpetual Futures 1D (منبع: FXStreet)
XRP Perpetual Futures 1D (منبع: FXStreet)

اگر XRP از خط روند نزولی و جای پای افقی 0.340 دلار عبور کند، جهت ریپل را تایید می کند. علاوه بر این، اگر خریداران نتوانند از این مانع دفاع کنند، سرمایه گذاران باید انتظار 10 درصد قیمت XRP به 0.301 دلار را داشته باشند.

از سوی دیگر، اگر قیمت XRP از حمایت 0.340 دلاری جهش کند، می تواند نشان دهد که گاوها کنترل را در دست گرفته اند. اگر اینطور باشد، XRP می تواند شاهد افزایش 10 درصدی برای آزمایش مجدد 0.380 دلار باشد.

در یک سناریوی بسیار صعودی، XRP می تواند تا 14 درصد افزایش یابد و به 0.387 دلار برسد.

XRP / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)

مطابق با CoinMarketCapXRP پس از افت 4.52 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت 0.3454 دلار معامله می شود.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر