قیمت سولانا به دنبال قطعی شبکه دیگر به پایین ترین سطح خود رسید

  • SOL در 24 ساعت گذشته به 38.59 دلار کاهش یافته است.
  • نمودار 4 ساعته نشان می دهد که چگونه قیمت SOL به پایین ترین حد جدید رسیده است.
  • تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که یک چشم انداز نزولی کوتاه مدت برای SOL پس از قطعی شبکه دیروز وجود دارد.

سولانا (SOL) در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه نهم لیست CoinMarketCap قرار دارد. این امر SOL را دقیقاً پس از Binance USD (BUSD) در جایگاه هشتم و جلوتر از آن قرار می دهد دوج کوین (DOGE) در جایگاه دهم ارزش بازار SOL در حال حاضر 13,257,837,269 دلار است.

SOL دارای حجم معاملات 24 ساعته 1,542,287,512 دلار است که نسبت به دیروز 10.95 درصد افزایش داشته است.

قیمت SOL در 24 ساعت گذشته به 38.59 دلار کاهش یافته است که طبق گفته CoinMarketCap تقریباً 13.53 درصد کاهش قیمت دارد.

قیمت SOL نیز طی هفت روز گذشته دو رقمی کاهش یافته و حدود 17.79 درصد کاهش یافته است. نمودار 24 ساعته به ضرر هفتگی ارسال شده توسط SOL در هفت روز گذشته اضافه شده است.

از نظر عملکرد SOL در برابر اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC)، سولانا در برابر هر دو ضعیف شده است. BTC و ETH. در زمان نوشتن، 1 توکن SOL 0.001301 BTC یا 0.02136 ETH ارزش دارد. این کاهش 7.99 درصدی در برابر BTC و کاهش 7.65 درصدی در برابر اتریوم است.

SOL nosedives در نمودار 4 ساعته (منبع: TradingView)
SOL nosedives در نمودار 4 ساعته (منبع: TradingView)

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که چگونه قیمت SOL به پایین ترین حد جدید رسیده است. این تنها نتیجه سقوط بازار کریپتو در 48 ساعت گذشته نیست. این کاهش را می توان به توقف جهانی عملیات در شبکه سولانا نیز در روز گذشته نسبت داد. بدیهی است که هر دوی این رویدادها تأثیر منفی بر چشم انداز سرمایه گذار داشته است.

خط 8 EMA همچنان به عنوان یک مقاومت اصلی برای SOL در نمودار 4 ساعته عمل می کند و در ابتدای ماه با عبور از زیر میانگین متحرک نمایی 20، یک پرچم نزولی را نشان داد. در همین زمان، RSI از خط RSI SMA نیز عبور کرد.

اکنون که قیمت SOL به پایین ترین حد خود رسیده است، سرمایه گذاران ممکن است از این فرصت استفاده کنند زیرا شبکه نیز بلوک های پردازش را از سر گرفته است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر