• قیمت سولانا (SOL) از ابتدای هفته تقریباً ثابت مانده است.
  • طبق اعلام CoinMarketCap، قیمت SOL طی 24 ساعت گذشته 6.70 درصد افزایش یافته است.
  • اگر خرس ها وارد عمل نشوند، قیمت SOL می تواند 80 دلار را به چالش بکشد.

قیمت سولانا (SOL). بسیار ادغام شده است در حالی که بسیاری از دارایی های دیگر در فضای کریپتو از ابتدای هفته دستخوش تغییرات قیمتی بزرگی شده اند. این بدان معنا نیست که SOL اقدام به حرکت نکرده است، زیرا تلاش های متعددی فراتر از 45 دلار انجام شده است. با این حال، این تلاش ها منجر به کاهش قابل توجهی شد.

این افت ها ممکن است باعث رد شدن اخیر از سطح 47.36 دلار شده باشد. با این حال، قیمت SOL هنوز هم بسیار صعودی به نظر می رسد و در صورتی که بالاتر از سطوح مشخصی قوی بماند، ممکن است تا 60 دلار متغیر باشد.

در حال حاضر، قیمت SOL برای مدتی طولانی در زیر سطح مقاومت مهم 59 دلار معامله می شود. بنابراین، فشار صعودی شدید ممکن است منجر به خروج قیمت SOL از تثبیت فعلی خود به بالای 60 دلار شود، اما خرس‌هایی که در این چرخه نزولی فشار وارد کرده‌اند ممکن است در نهایت دوباره به سمت خود حرکت کنند و قیمت را به سطح فعلی خود کاهش دهند.

با خنثی کردن تاثیر نزولی، به نظر می‌رسد قیمت سولانا در ابتدا از 60 دلار فراتر رود و بعداً 80 دلار آزمایش شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت SOL طی 24 ساعت گذشته 6.70 درصد افزایش یافته است و همچنان در حال افزایش است، زیرا طبق گفته های اخیر، در یک ساعت گذشته 2.21 درصد افزایش داشته است. CoinMarketCap. این باعث شده است که قیمت SOL به 15.45٪ برسد که همچنین یک سود هفتگی 15.50٪ است.

حجم معاملات 24 ساعته SOL اندکی کاهش یافته است، زیرا حجم روزانه اکنون به 1,721,052,408 دلار رسیده است – کاهش 19.16 درصدی در طول دوره زمانی.

سلب مسئولیت:نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر