قیمت شیبا اینو با روند صعودی، صعود قریب الوقوع به $0.00005

  • قیمت شیبا اینو (SHIB) در زمان نگارش مقاله 1.3 درصد افزایش یافته است.
  • قیمت فعلی سکه پس از عرضه رابینهود کمی بالاتر از هفته گذشته است.
  • اگر SHIB به 0.0000454 دلار برسد، رالی تا سطح روانی 0.0000500 دلار ادامه خواهد یافت.

به نظر می رسد شیبا اینو (SHIB) در پی ادامه افت قیمت که در کل بازار کریپتو تجربه شد، در حال افزایش است. سرمایه‌گذاران اکنون به این فکر می‌کنند که آیا میم کوین ظرف یک هفته به یک رالی صعود می‌کند یا خیر.

در زمان نگارش، قیمت SHIB 0.0000256 دلار است که 2.7 درصد افزایش نسبت به 24 ساعت گذشته داشته است. این کریپتو با تم سگ دارای حجم معاملات 24 ساعته در حدود 626 میلیون دلار است و در حال حاضر در رتبه پانزدهم بازار قرار دارد. در همین حال، ارزش بازار زنده SHIB بیش از 13.9 میلیارد دلار است.

(منبع: TradingView)

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، SHIB 80% کمتر از سطح مقاومت 0.00003 دلاری خود است. اگرچه ممکن است نزولی به نظر برسد، نمودار نشان می دهد که SHIB همچنان در موقعیت مناسبی قرار دارد. قیمت فعلی آن در زمان نوشتن هنوز کمی بالاتر از قیمت هفته گذشته آن در 0.0000250 است، زمانی که SHIBA در پلتفرم معاملاتی فین‌تک Robinhood فهرست شد.

در 12 آوریل می توان به یاد آورد که Robinhood SHIB را به همراه سه توکن ارز دیجیتال دیگر در پلتفرم خود در دسترس قرار داد. سولانا (SOL)، چند ضلعی (MATIC) و ترکیبی (COMP). در آن زمان، SHIB در همان ساعت اول انتشار اخبار به حدود 25 درصد افزایش یافت که بعداً به 36 درصد رسید اما حدود 18 درصد کاهش یافت.

SHIB با وجود بیش از سه ماه تغییرات قیمت، هنوز به خط گردن 0.0000329 دلاری نرسیده است. اگر شکست رخ دهد – زمانی که یک کندل روزانه از مانع فراتر رود – SHIB احتمالاً به 0.0000454 دلار خواهد رسید. هنگامی که این قیمت به دست می آید، رالی ممکن است تا سطح روانی 0.0000500 دلار ادامه یابد.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که قیمت SHIBA در حال افزایش است، همچنان به جهت بیت کوین ارز دیجیتال پیشرو (BTC) بستگی دارد. اگر بیت کوین کاهش یابد، ممکن است قیمت SHIB و سایر آلتکوین ها نیز بالا برود.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر