قیمت های YFI و YFII در 24 ساعت گذشته بیش از 30٪ افزایش یافته است

  • با توجه به CoinMarketCap، YFI داغ ترین پروژه پرطرفدار است.
  • YFI در 24 ساعت گذشته افزایش 30 درصدی را تجربه کرد.
  • نماد جامعه خواهر YFI، YFII، نیز به لیست ترند راه یافت و 50٪ افزایش یافته است.

بر اساس گزارش، Yearn.finance (YFI) پرطرفدارترین پروژه است CoinMarketCap. این پس از افزایش چشمگیر 30 درصدی در 24 ساعت گذشته رخ می دهد.

در حال حاضر، قیمت YFI حدود 6930.48 دلار است که 30 درصد رالی در 24 ساعت گذشته و 54.61 درصد افزایش قیمت در هفت روز گذشته است.

علاوه بر رالی چشمگیر YFI، نماد جامعه خواهر پروژه، DFI.Money (YFII) نیز به لیست ترندهای CoinMarketCap راه یافته است و در 30 روز گذشته در یک رالی چشمگیر بوده است زیرا قیمت آن اکنون 1435.07 دلار است. که نسبت به ماه گذشته 97.04 درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین شاهد افزایش 215 درصدی نسبت به هفته گذشته و افزایش خیره کننده 50 درصدی در روز گذشته بود.

نمودار 4 ساعته برای YFI/USDT
نمودار 4 ساعته برای YFI/USDT (منبع: CoinMarketCap)

در نمودار 4 ساعته YFI/USDT، بزرگی واقعی حرکت قیمت YFI را می توان مشاهده کرد، زیرا تنها در بازه زمانی یک روز از حدود 5000 دلار به سطح فعلی خود رسید. با این حال، با نزدیک شدن به سطح مقاومت مهم در نمودار روزانه، قیمت اندکی عقب نشینی کرد.

حرکت صعودی ممکن است اکنون به پایان رسیده باشد زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) شیب منفی دارد و اکنون به RSI SMA نزدیک شده است. علاوه بر این، RSI در قلمرو خرید بیش از حد است، چیزی که نمی‌تواند برای مدت طولانی در این بازار نزولی کریپتو باقی بماند.

نمودار 4 ساعته برای YFII/USDT
نمودار 4 ساعته برای YFII/USDT (منبع:CoinMarketCap)

YFII توانسته است از یک سطح قیمت روزانه مهم بالا برود و بالاتر از سطح باقی بماند. با این حال، RSI در نمودار 4 ساعته در محدوده بیش از حد خرید قرار دارد و خط RSI SMA در حال بستن شکافی است که بین خود و خط RSI وجود دارد، که یک پرچم نزولی است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر