قیمت یک اینچ (1 اینچ) در زمان‌های اخیر قدرت بالایی در برابر تتر (USDT) نشان داده است، زیرا قیمت برای صعود به مرز 1.3 دلار افزایش می‌یابد. قیمت بیت کوین (BTC) قدرت کمی از پشتیبانی مهم را نشان داده است، که منجر به خروج بیشتر دارایی های ارز دیجیتال شده از پوسته خود شده است، با قیمت یک اینچ (1 اینچ) که یک استثنا نیست. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت یک اینچی (1 اینچ) در نمودار هفتگی

قیمت 1INCH اخیراً قدرتی را نشان داده است و از پایین ترین سطح 0.5 دلار به منطقه 0.75 دلار رسیده است. قیمت 1INCH ماجراجویی زیادی داشته است و از بالاترین قیمت 7.8 دلار به پایین 0.5 دلار در نمودار هفتگی کاهش یافته است.

قیمت 1 اینچ حمایت هفتگی را در منطقه پایین تشکیل داد. قیمت 1INCH با تنظیم سفارشات خرید بیشتر برای این دارایی ارز دیجیتال به افزایش قدرت خود ادامه داده است.

قیمت 1 اینچ با مقاومت 0.83 دلار برای شکستن بالاتر و روند تا مرز 1.3 دلار مواجه است. اگر ساختار 1INCH حفظ شود، این امر قابل دستیابی خواهد بود.

قیمت 1INCH بالاتر از سطح حمایت هفتگی خود با 0.5 دلار معامله می شود و چشم به اوج های بیشتر است.

مقاومت هفتگی برای قیمت 1 اینچ – 0.83 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت 1 اینچ – 0.55 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت 1 اینچ در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه 1 اینچ | منبع: 1INCHUSDT On Tradingview.com

پس از سقوط به پایین ترین سطح روزانه 0.5 دلار، قیمت 1 اینچ در روز از این منطقه جهش کرد زیرا از حمایت خوبی برخوردار بود، زیرا قیمت به منطقه 0.7 دلار افزایش یافت که در آن قیمت با مقاومت در برابر شکستن بالاتر به منطقه 1 دلار روبرو شد. .

قیمت 1INCH باید ساختار صعودی خود را با سفارشات خرید بیشتر حفظ کند تا قیمت بالاتر از مقاومت فعلی در 0.7 دلار شکسته شود.

1INCH با 0.7 دلار زیر میانگین متحرک نمایی 50 و 200 (EMA) معامله می شود. قیمت‌های 0.7 دلار و 1.1 دلار، مربوط به 50 و 200 EMA، همچنان از افزایش قیمت 1 اینچ جلوگیری می‌کنند.

مقاومت روزانه (1D) برای قیمت 1 اینچ – 0.7-$1.

پشتیبانی روزانه (1D) برای قیمت 1INCH – 0.55 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت 1 اینچ در نمودار یک چهار ساعته (4H).

نمودار قیمت چهار ساعته 1 اینچی | منبع: 1INCHUSDT On Tradingview.com

قیمت 1 اینچ در بازه زمانی 4H پس از خروج از قیمت همچنان صعودی به نظر می رسد. مثلث متقارن; با صعود قیمت به بالای 0.7 دلار، با مقاومت مواجه شد و قیمت رد شد.

اگر قیمت 1 اینچ بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 باشد که به عنوان پشتیبان قیمت عمل می کند، نگه داشتن بالای این ناحیه حمایتی مهم برای ادامه احساسات صعودی آن خواهد بود.

قیمت 1 اینچ باید مقاومت را در 0.72 دلار، که مربوط به 200 EMA است، برگرداند تا شانس بیشتری برای معامله نزدیک به مارک 1 دلار داشته باشد. اگر قیمت 1INCH نتواند پشتیبانی خود را در 0.68 دلار حفظ کند، می‌توانیم شاهد بررسی مجدد قیمت 1INCH از پشتیبانی مهم خود باشیم.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای 1 اینچ در نمودار 4H بالای 50 است که نشان دهنده حجم سفارش خرید برای قیمت 1 اینچ است.

مقاومت چهار ساعته (1H) برای قیمت 1 اینچ – 0.7 دلار.

پشتیبانی چهار ساعته (1 ساعت) برای قیمت 1 اینچ – 0.68 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From TradingView.com 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر